Mokymo programos
Visos mokymo programos
> Būsimiems studentams > Aukštojo mokslo neuniversitetinės studijos
> Socialinių mokslų studijų sritis
> Vadyba ir verslo administravimas
Marketingo ir pardavimų vadyba
Valstybinis kodas: | 653N20005 |
---|---|
Kodas pagal ISCED: | 52134 |
Lygmuo ir/ar tipas: |
Aukštojo mokslo neuniversitetinės studijos
Socialinių mokslų studijų sritis
|
Baigimo sertifikatas: | Profesinio bakalauro diplomas |
Anotacija arba apibūdinimas
Studijų programa skirta rengti aukštos kvalifikacijos marketingo vadybos specialistus, gebančius įkurti marketingo padalinį įmonėje, organizuoti jo darbą, vykdyti rinkos tyrimus, sekti ir įvertinti mokslo naujoves, taikyti turimas žinias organizacijų marketingo vadybos tobulinimui, sistemingai žvelgti į organizacijos valdymą, analizuoti bei valdyti atskiras marketingo sritis, jas planuoti, suvokiant marketingo įtaką organizacijos strateginiam vystymuisi, sugebėti parduoti produktą, įvertinus vartotojų rinką.Stojantysis turi vykdyti priėmimo į kolegiją sąlygas.
Būsimieji marketingo vadybos specialistai studijuoja bendruosius profesinius dalykus: užsienio kalbą, profesinės kalbos kultūrą, retoriką, psichologiją; studijų pagrindų dalykus: informacines technologijas, vadybą, verslo matematiką, verslo įvadą, verslo statistiką, ekonomikos teoriją, marketingą, teisės pagrindus, marketingo tyrimus, finansų apskaitą ir specialiuosius profesinius dalykus: tarptautinį marketingą, verslo planavimą ir organizavimą, verslo komunikaciją, žmogiškųjų išteklių valdymą, vartotojų elgseną, konfliktų valdymą, verslo etiką, kokybės vadybą, organizacinę elgseną, pokyčių ir inovacijų valdymą bei dalykus, priklausomai nuo pasirenkamos specializacijos: marketingo komunikacijų vadybos arba pardavimų vadybos.
Iš viso studijuojamas 31 dalykas. 5 procentai studijų programos apimties skirti laisvai pasirenkamiems studijų dalykams.
Praktinės studijos vyksta trimis etapais: pažintinė praktika įmonėje, specialybės įgūdžių lavinimo praktika, specialybės baigiamoji praktika. Praktinių studijų trukmė ? 20 savaičių. Jų metu įtvirtinami ir tobulinami įmonės marketingo skyriaus darbo organizavimo, darbo komandoje, įmonės įvaizdžio formavimo ir kiti gebėjimai.
Studijų programa baigiama baigiamuoju darbu. Baigusiajam suteikiamas vadybos ir verslo administravimo profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis ir marketingo vadybininko profesinė kvalifikacija.
Baigus marketingo vadybos studijų programą studijas galima tęsti pagal aukštojo mokslo socialinių mokslų srities, vadybos ir verslo administravimo studijų krypties programas.
Marketingo vadybos studijų programa skirta asmenims, turintiems vidurinį išsilavinimą bei siekiantiems tapti marketingo vadybos specialistais.
Kvalifikacijos aprašas
Marketingo vadybininko kvalifikacija reikalinga norint dirbti marketingo vadybininku.Asmuo, įgijęs marketingo vadybininko kvalifikaciją, turi:
- gebėti įvertinti verslo aplinką ir įmonės galimybes, suformuoti marketingo strategiją, suformuoti marketingo priemonių kompleksą, parengti marketingo padalinio organizacinę valdymo struktūrą, užtikrinti marketingo padalinio veiklos efektyvumą, įvertinti marketingo padalinio veiklos rezultatus, parinkti darbuotojų veiklos kontrolės metodus, kontroliuoti materialinius ir finansinius išteklius, atsirinkti būtiniausią informaciją, atlikti rinkos tyrimus, analizuoti, susisteminti ir interpretuoti tyrimų duomenis, taikyti tyrimų rezultatus praktinėje veikloje;
- žinoti teisės aktus, reglamentuojančius pasirinktą veiklos kryptį, įmonių įstatymus, darbo teisės reikalavimus, marketingo padalinio verslo plano parengimo tvarką, rinkos tyrimo metodus, veiklos strategijos formavimo etapus, marketingo bei tarptautinio marketingo komplekso elementus, įmonės veiklai taikomus kokybės valdymo standartus, darbuotojų vadybos pagrindus, motyvacijos teorijas, darbo apmokėjimo formas, tarpkultūrinio bendravimo pricipus ir etikos normas;
- mokėti atsakingai, savarankiškai ir greitai organizuoti savo darbą, efektyviai bendrauti su klientais, strategiškai mąstyti, lanksčiai vertinti reiškinius, kūrybiškai spręsti iškilusias problemas, būti taktišku, mandagiu, kruopščiu ir sąžiningu.
Marketingo vadybininko kvalifikaciją galima įgyti kolegijose, vykdančiose studijas pagal vadybos ir verslo administravimo studijų programą.
Norintiems siekti marketingo vadybininko kvalifikacijos reikia turėti vidurinį išsilavinimą.
Neformaliuoju arba savaiminiu būdu išugdyti gebėjimai dirbti marketingo vadybininku nėra pripažįstami.
Įgiję marketingo vadybininko kvalifikaciją asmenys gali dirbti vadybininkais firmų marketingo struktūriniuose padaliniuose, tarptautinėse komercinėse struktūrose, užsienio kompanijų rinkos ar produkto vadybininkais Lietuvoje.
Įstaigos, ruošiančios pagal šią mokymo programą
Pavadinimas | Miestas/Savivaldybė | Adresas |
---|---|---|
V. A. Graičiūno aukštoji vadybos mokykla | Kaunas | Laisvės al. 33 |
Komentarai
Komentuoti gali tik registruoti Studijos.lt vartotojai
Aš jau esu ePasas.lt vartotojas Tapti ePasas.lt vartotoju