Vartotojas | Pasisakymas | |
---|---|---|
Žinutė parašyta:
2010-07-02
19:50:52
| Nuoroda
gal galite paaiskinti? Jeigu problema yra vertintojų kompetencijote, tai pažiūrėjus iš kitos pusės gaunasi, kad tie patys vertintojai (dirbadami mokykloje mokytojais) nekompetingai vertina mokinius. to pasekoje vieni nuvertinami, kitiems balas pakeliamas. Ir todėl kaip argumentą pateikti - mokykloje turėjau 9-10, kaip ir nelabai gaunasi? |
||
Žinutė parašyta:
2010-07-02
20:06:51
| Nuoroda
Keista po kiekvienu metų būna pasakymai, kad istorijos egzas interpretacija. tai negi sunku perspręsti juos visus, juk tada jau matai ko galima tikėtis. Klystu? juk dauguma užduočių kartojasi. pvz. tas sunkusis žemėlapis jau buvo kažkokių metų egze ir kt. panašios.
|
||
Žinutė parašyta:
2010-07-24
17:09:06
| Nuoroda
šiaip galvojant logiškai tai į kolegijas balai ir turėjo stipriai pakilti, juk ankstesniais metais ten stodavo daug kas ir vien su mokykliniais... sakykim Šiaulių kolegija gamtotvarkos vadyba min į vf 7.4 Šiais metais visus egzaminus išlaikius po 1 % ir metin5 turint 4 jau gaunasi 11.28. TAigi pakyla 3.88. o čia tik pats prasčiausias variantas, tokių balu praktiškai niekas negauna, o turint daugiau ir kyla dar daugiau. Todėl tas "nerealus" pakilimas, pamąsčius logiškai nėra toks jau nerealus.... |
||
Žinutė parašyta:
2010-07-24
17:23:16
| Nuoroda
šiaip galvojant logiškai tai į kolegijas balai ir turėjo stipriai pakilti, juk ankstesniais metais ten stodavo daug kas ir vien su mokykliniais, o šiais metais jų nebeliko... sakykim Šiaulių kolegija gamtotvarkos vadyba min į vf 7.4 Šiais metais visus egzaminus išlaikius po 1 % ir metin5 turint 4 jau gaunasi 11.28. TAigi pakyla 3.88. o čia tik pats prasčiausias variantas, tokių balu praktiškai niekas negauna, o turint daugiau ir kyla dar daugiau. Todėl tas "nerealus" pakilimas, pamąsčius logiškai nėra toks jau nerealus.... |
||
Žinutė parašyta:
2010-07-25
17:59:59
| Nuoroda
siaip niekuomet jokių laiškų ir nesiųsdavo, jei neįstoji... Taigi prieš rėkiant dėl žinių neatsiuntimo reiktu tvarka pasidomėti |