Vartotojas | Pasisakymas | |
---|---|---|
Žinutė parašyta:
2010-07-04
01:29:51
| Nuoroda
Deivizs rašė:
Dauguma mokytojų reikalauja daugiau, ir visai to ko nereikia egzaminui.. Kiti, kas suvokia kas yra egzaminas, mokosi tik tai, kas jiems atrodo svarbu. + Daug kam pažymiai nerūpi, nes skaičiukas mokykloje, parašytas pagal vardą neatspindi tikrųjų jo gebėjimų. Aišku, kitai pusei gal tiesiog pasisekė. na čia tai visai apgailėtinas pasisakymas kalbi kalbi, o argumentų nė vieno. paspėlioti ir penkiametis vaikas gali, o tu, juk tu Tas, kuris mokosi tai kas REIKALINGA..tu galvoji, kad žmogus, besimokydamas tai, kas jam nereikalinga, pamiršta tai kas yra svarbu? na čia visai juokinga, visai kaip iš tos scenos kine, per viena ausį įeina, per kitą išeina. argi tu ne tai norėjai pasakyti? oho, juk tu rimtas moksleivis, kuris mokosi tik tai kas reikalinga, savo kalba paremi komedijomis. NUOSTABU!! rašydamas samprotavimo rašinį rėmeisi animaciniais filmukais? tarytum žmogus būtų koks invalidas, kurio seną atmintį nuolatos pakeičia nauja..nežinau kaip tu, bet aš dar dabar atsimenu tą, ka aš mokiausi penktoje, šeštoje ar bet kurioje kitoje klasėje. . Matosi, kad mokykloje kelnes trindavai. Pažimys pagal varda? o jei tave kas pydaru pavadintu, tu butum pydaras? jei neturi argumentu, geriau bėk su kamuoliu pažaist. O vertintojų visokių buna. vieniem vertintojam kokio kaimo atsilikelio rašinys gali pasirodyti labai gražus ir argumentuotas, o kitas rašinys, parašytas 12 metų besimokusio pirmūno, pasirodys nesuprantamas, pilnas tarptautinių žodžių, alegorijų, metaforų..o ką gi vertintojui lieka daryti? nesuprantu - vadinasi rašinys prastos kokybės..štai ir viskas. |
||
Žinutė parašyta:
2010-07-04
11:13:36
| Nuoroda
BnLiFe rašė:
Nesuprantu aš jūsų žmones. Ko čia peikti tuos mokytojus, kuo kaltinti švietimo sistemą? Nematau prasmės. Visi turbūt gerai žinote genijus. Na tuos, kurių niekas nesupranta visuomenėje? Atsiskyrę? Darbai netipiški. Kažkokie paprasta galva nesuprantami? Bet jie nėra blogi. Tik juos reiktų suprasti šiek tiek kitu kampu. Tik tada atsiveria ta vadinamoji tikroji mintis. Šiuo atveju jei prirašėte pakankamai daug tarptautinių sąvokų, alegorijų, garsių žmonių pamąstymų, kurie mažai žinomi - vargu ar kaimo mokytojėlė, kaip jūs minėjot bėgo pasiimti TŽŽ ir žiūrėti ką gali reikšti: "ataraksija", "kontenpliacija" ir t.t. Šiuo atveju neabejoju ir aš persistengiau, galbūt reikėjo parašyti papraščiau, daugiau minėti žinomus vardus, knygas, kurias esam skaitę visi. O ne vos galima būtų pamanyti "iš oro" išraukta literatūrą, kurią velniai žino ar yra kas nors skaitę. Bet jei kai kuriems patinka tai kas netipiška ir netelpa į standartus visada vertėtų suvokti, jog ne visada galite pritapti, ypač jei prakalbom apie egzaminą. Turbūt tokias rašlevas reiktų pateikti netipiškiems žmonėms. Galbūt reikėtų labiau papeikti mokytojus, kurie galėtų sustiprinti standartinius rašinius ir interpretacijas į struktūrą, kuri niekaip neišeitų už egzamino vertinimo ribų. Bet tada vargu ar rimtiems mokytojams būtų įdomu skaityti tipiškas rašliavas. P.s ne pasiguosti norėjau, norėjau nuraminti tuos, kurie išties gerai mokėtės pas mokytoją, o gavot skaudžiai mažai, nevertėtų nuleisti galvos, tik apgalvoti, kad kitą kartą panašiai nenusviltumėt, nes iš klaidų reikia mokytis. Kas iš klaidų nepasimoko - tęsia praeitį. Non progredi est regredi. Aš nekalbu apie genijus. Kaip manai, kodėl KIEKVIENAIS metais tikrai gabūs mokiniai buna nuvertinti? Dėl tos pačios priežasties, apie kurią aš kalbėjau..galiu papasakoti vieną nutikima mokykloje. vieną kartą mums mokytoja atnešė ištaisytus rašinius. Ir vienas labai gabus klasiokas už rašinį gavo 5 ar 6 neatsimenu. jis priėjo prie mokytojos ir paklausė: "kas mano rašinyje buvo blogai?". ir man labai įstrigo mokytojos atsakymas. ji pasakė: "per daug protingai parašei, nelabai supratau, ką norėjai pasakyti. skaičiau skaičiau vieną, kitą skainį ir niekaip jo nesupratau. bandyk rašyti kuo paprasčiau". jūs supraskit, mokytojai, tai ne mokslininkai, čia jum ne kokia Daujotyte, kad galėtu lengvai sudėtingiausius rašinius suprasti. Juk visi mokiniai rašydami egzaminą, bando parodyti savo intelekta, perdetai pradeda rašyti sudėtingiausius žodžius, kad atrodytu, tarytum tai labai geras darbas. o kodėl ketvertukininkai, kurie neturi nei loginio mąstymo, nei daug žinių gauna aukštus įvertinimus? taigi jie rašo visiem suprantama, paprasta kalba, ir vertintojai tai labai vertina. kitaip neįsivaizduoju, kaip paaiškinti tai, kad kiekvienais metais tikrai gabūs mokiniai gauna tokius žemus įvertinimus. turbūt esat girdėję, kad vieni kalba : "va, mūsų klasėje tai vieni šimtukai..", o kiti: "o pas mus vien 40-50, o kai kurie visai neišlaiko". taigi kai kurių mokyklų mokytojos žino apie tai ką aš kalbu, ir per keletą metų išmokina rašyti kuo paprasčiau. labiausiai mane pykdo, kad tie ketvertukininkai dar spėja i forumus užeiti ir pasigirti "va mes ce krc parodjem kad mes protyngesni ir kietesni uz kalikus! jie netury loginio mastimo ir tjodel taip blogai islaiko!" absurdas! tie nevykeliai net neįsivaizduoja kokį mąstyma turi žmonės, 12 metų buvę pirmūnais. savo kalba aš nenoriu mokytoju įžeisti, manau dauguma esat skaitę, kokius vertintojus šiais metais pasikvietė taisyti darbus. kiekvienoje mokykloje yra viena nerašyta taisyklė: mokinys turi aplenkti savo mokytoja. mokytojai turetu didžiuotis, tokiais savo mokiniais, tik vat su tuo įvertinimu nulatinės problemos.. na bet patys susimastykit, jei buvot labai nuvertinti, gal tai reiškia, kad esat per daug protingi gyventi šioje šalyje? |
||
Žinutė parašyta:
2010-07-26
21:08:14
| Nuoroda
Yra koks nors skirtumas tarp nuolatiniu dieniniu ir vakariniu studiju, neskaitant to, kad vieni mokosi ryte, kiti vakare?:) |
||
Žinutė parašyta:
2010-07-27
11:49:10
| Nuoroda
www.15min.lt/naujiena/ziniosgyvai/abiturientai/apie-100-pretendentu-studijuoti-nemokamai-per-klaida-liko-uz-borto-246-108915 |