Mokymo programos
Marketingas ir tarptautinė komercija
Valstybinis kodas: 62103S118
Kodas pagal ISCED: 51234
Lygmuo ir/ar tipas:
Aukštojo mokslo universitetinės studijos
Socialinių mokslų studijų sritis
Pakopa: Magistratūra
Baigimo sertifikatas: Magistro diplomas
Studijų forma/trukmė
Dieninė: 2 m.

Anotacija arba apibūdinimas

Gilinamoji magistrantūros studijų programa skirta rengti aukščiausios kvalifikacijos marketingo vadybos specialistus, įsisavinusius naujausias marketingo teorijas ir metodus, gebančius savarankiškai vykdyti rinkos tyrimus, sekti ir įvertinti mokslo naujoves, taikyti turimas žinias organizacijų marketingo vadybos tobulinimui.
Stojantysis turi turėti bakalauro kvalifikacinį laipsnį ir vykdyti priėmimo universitetą konkursines sąlygas.
Studentams, neturintiems verslo administravimo ar ekonomikos bakalauro, būtina išklausyti 30 kreditų apimties išlyginamuosius dalykus.
Būsimieji marketingo vadybos specialistai studijuoja gilinamojo lygio dalykus: vartotojų elgseną, rinkos logistiką, paslaugų marketingą, tarptautinį verslą, strateginį marketingą, kainodaros teorijas, tarptautinį marketingą, užsienio šalių komercinę teisę ir taikomuosius studijų dalykus: globalinę ekonomiką ir Europos integraciją, tarpasmeninę komunikaciją, karjeros valdymą, elektroninio verslo teoriją, ryšių rinkodarą, finansų rinkos institucijas, draudimo verslą, aplinkos ekonominę politiką, valstybės strateginį valdymą, socialinio rinkos ūkio koncepciją, Europos monetarinę politiką.
Praktinės studijos nenumatytos.
Studijų programa baigiama baigiamuoju magistro darbu. Baigusiajam suteikiamas verslo administravimo magistro kvalifikacinis laipsnis.
Baigus marketingo ir tarptautinės komercijos studijų programą mokymąsi galima tęsti socialinių mokslų krypties doktorantūroje.

Pasidalink Facebook'e

Kvalifikacijos aprašas

Marketingo vadybos specialisto kvalifikacija reikalinga norint dirbti marketingo vadybos specialisto darbą.
Asmuo, įgijęs marketingo vadybos specialisto kvalifikaciją, turi:
- gebėti pritaikyti teorines žinias marketingo vadybos sprendimams priimti, atlikti išorinį ir vidinį marketingo auditą, matyti, vertinti ir analizuoti verslo aplinkoje vykstančius procesus, parengti marketingo strategiją, parinkti ir pritaikyti kainodaros metodus, atitinkančius verslo įmonės veiklos specifiką ir įvertinančios aplinkos tendencijas, organizuoti ir valdyti pasiūlos grandinę, įvertinti kultūrinius šalių ekonominių sistemų skirtumus ir pritaikyti jas atitinkančius sprendimus, rengti ir įgyvendinti strateginius marketingo planus, prisitaikyti prie išorės pokyčių ir valdyti vidaus pokyčius, aprašyti ir valdyti procesus verslo struktūrose, analizuoti ir vertinti raidos tendencijas atitinkamų rinkų ir savo potencialo atžvilgiu, prognozuoti pokyčius Lietuvos ir tarptautinėse rinkose;
- žinoti bendrus strateginio ir operatyvinio marketingo principus, tarptautinio marketingo ir užsienio prekybos ypatumus, atskirų marketingo problemų, tokių kaip vartotojo elgsena, kainodara, logistika ir pan. problematiką, komercinę teisę ir jos taikymo praktiką, naujausias marketingo teorijas;
- mokėti atsakingai, savarankiškai ir greitai organizuoti savo darbą, efektyviai bendrauti su klientais, analitiškai mąstyti, identifikuoti problemas ir kūrybiškai jas spręsti, būti taktišku, mandagiu, ir sąžiningu.
Marketingo vadybos specialisto kvalifikaciją galima įgyti universitetuose, vykdančiuose studijas pagal marketingo ir tarptautinės komercijos studijų programą.
Norintiems siekti marketingo vadybos specialisto kvalifikacijos reikia turėti bakalauro kvalifikacinį laipsnį.
Neformaliuoju ar savaiminiu būdu išugdyti gebėjimai dirbti marketingo vadybos specialistu nėra pripažįstami.
Įgiję marketingo vadybos specialisto kvalifikaciją asmenys gali dirbti firmų marketingo struktūriniuose padaliniuose, tarptautinėse komercinėse struktūrose, verslo konsultacinėse firmose, užsienio kompanijų rinkos ar produkto vadybininkais Lietuvoje.

Įstaigos, ruošiančios pagal šią mokymo programą
Pavadinimas Miestas/Savivaldybė Adresas
Komentarai

Komentuoti gali tik registruoti Studijos.lt vartotojai

Aš jau esu ePasas.lt vartotojas  Tapti ePasas.lt vartotoju