Apklausa
Kokią specialybę rengiatės studijuoti?
Mokymo programos
Visos mokymo programos
> Aukštojo mokslo neuniversitetinės studijos
> Socialinių mokslų studijų sritis
> Vadyba ir verslo administravimas
Viešieji ryšiai
Valstybinis kodas: | 653P20001 |
---|---|
Kodas pagal ISCED: | 52134 |
Lygmuo ir/ar tipas: |
Aukštojo mokslo neuniversitetinės studijos
Socialinių mokslų studijų sritis
|
Baigimo sertifikatas: | Profesinio bakalauro diplomas |
Studijų forma/trukmė |
Dieninė: 3 m.
Neakivaizdinė: 4 m.
|
Anotacija arba apibūdinimas
Verslo komunikacijos studijų programos paskirtis - rengti specialistus, mokančius organizuoti ir valdyti vidinę bei išorinę įmonės komunikaciją, sugebančius kurti informacijos produktus, verslui palankią aplinką bei palaikyti įmonės ryšius su visuomene, rengti informaciją verslo sprendimams priimti, formuoti firminį stilių bei įvaizdį, lanksčiai reaguoti į rinkos pokyčius ir prisitaikyti prie kintančių aplinkos sąlygų.Stojantysis turi turėti vidurinį išsilavinimą ir vykdyti priėmimo į Socialinių mokslų kolegiją sąlygas.
Verslo komunikacijos studijų programos studentai studijuoja: bendruosius koleginių studijų dalykus: užsienio kalbas, specialybės kalbos kultūrą ir retoriką, Europos studijas, sociologijos ir psichologijos pagrindus ir kt.; Viešųjų ryšių studijų krypties dalykus: viešųjų ryšių pagrindus, rinkodaros pagrindus, rinkodaros vadybą ir rinkos tyrimus, ekonomikos teoriją, įmonių ekonomiką, reklamą, prekės ženklo valdymą, organizacijų vadybą, profesinę etiką, komunikacijos teoriją, integruotą komunikaciją, informacijos vadybą, informacijos apsaugą, informacijos ir žinių sistemas, personalo valdymą, projektų valdymą, visuotinę kokybės vadybą, inovacijų vadybą, teisės pagrindus, viešųjų ryšių proceso valdymą, viešųjų ryšių strategijų taikymą, viešųjų ryšių technologijas ir įrankius, firminio stiliaus projektavimą, vartotojų psichologiją, organizacijos elgseną bei kitus dalykus priklausomai nuo studijų programos šakos.
Žinių gilinimui numatytos viešųjų ryšių studijų krypties specializacijos: vidinė komunikacija ir išorinė komunikacija. Pasirinkęs Vidinės komunikacijos specializacijos dalykus studentas įgyja gebėjimą diegti įmonės vidinės komunikacijos modelius, vertinti vidinės komunikacijos efektyvumą, palaikyti veiksmingą vidinę komunikaciją, efektyviai taikyti informacijos sistemas organizacijos valdyme.
Studijuodamas Išorinės komunikacijos specializacijos dalykus studentas sugebės nustatyti tikslinę publiką ir komunikavimo su ja metodus, vykdyti ir koordinuoti išorinės komunikacijos procesą, efektyviai taikyti inovatyvias komunikacines sistemas su vartotojais, panaudojant išorines komunikacijos priemones ir technologijas įmonės įvaizdžio formavime. Studentų pasirinkimui taip pat siūlomi bendrųjų studijų, studijų krypties bei laisvai pasirenkamieji dalykai.
Studentai atlieka dvi praktikas: mokomąją ir baigiamąją. Praktikų apimtis 20 kreditų. Mokomosios praktikos tikslas - supažindinti studentus su verslo aplinka bei įmonių valdymu, paruošti įmonės komunikacinės veiklos planą. Baigiamosios praktikos metu, jau pasirinkę studijų programos šaką, studentai atlieka praktiką realioje verslo aplinkoje ir ruošia vidinės bei išorinės komunikacinės veiklos planą pagal įmonės pobūdį.
Studijų programa baigiama baigiamuoju darbu. Baigus studijų programą suteikiamas Viešųjų ryšių profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis.
Baigus Verslo komunikacijos studijų programą, studijas galima tęsti pagal socialinių mokslų srities viešųjų ryšių, komunikacijos, verslo ir vadybos studijų krypčių grupės antrosios pakopos studijų programas Lietuvos ir užsienio aukštosiose mokyklose.
Verslo komunikacijos studijų programa skirta asmenims, turintiems vidurinį išsilavinimą bei siekiantiems įgyti Viešųjų ryšių profesinio bakalauro kvalifikacinį laipsnį.
Kvalifikacijos aprašas
Viešųjų ryšių profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis reikalingas asmenims, norintiems dirbti viešųjų ryšių atstovais, profesionaliais verslo komunikacijos specialistais viešųjų ryšių padalinių vadovais bei norintiems kurti komunikacijos verslą.Asmenys, įgiję Viešųjų ryšių profesinio bakalauro kvalifikacinį laipsnį, geba organizuoti ir kontroliuoti nenutrūkstamą vidinę ir išorinę komunikacinę veiklą įmonėje ar jos padaliniuose, geba įvertinti informacijos ir komunikacijos verslo aplinką, analizuoti, sisteminti ir vertinti tyrimų duomenis, parinkti tinkamus komunikacinės veiklos metodus pagal įmonės veiklos tipą ir pobūdį, įvertinti esamą įmonės komunikacinės veiklos ir ryšių su visuomene būklę. Specialistai geba rengti ir įgyvendinti viešųjų ryšių akcijas; kurti informacijos produktus bei organizuoti jų pateikimą įvairiais būdais ir priemonėmis; geba valdyti ryšius su visuomene, moka populiarinti įmonės produktus, saugoti bendrovės patikimumą, administruoti įmonės interneto svetainę, formuoti tinkamą ir patrauklų įmonės įvaizdį, kurti firminį stilių; sugeba atpažinti ir apibūdinti viešosios informacijos adresatą, viešųjų ryšių dalyvius; geba parengti ryšių su visuomene produkto (pranešimo), korporacijos ir integruotos komunikacijos strategiją, moka rengti kalbas, konferencijas, išmana medijos kanalų specifiką, moka dirbti įvairiomis kompiuterinėmis programomis, užtikrina komunikacinės veiklos kokybę įmonėje.
Asmenys, įgiję Viešųjų ryšių profesinio bakalauro kvalifikacinį laipsnį, žino ir geba taikyti LR įmonių veiklą reglamentuojančius įstatymus, supranta Lietuvos ūkio raidos tendencijas, įtakojančias informacijos ir komunikacijos verslo plėtrą, rinkos tyrimo ir vertinimo, viešosios informacijos rinkimo metodus, žino, kaip rašomos kalbos bei naujienų konferencijos, kaip rengiamasi ir kaip vedamos diskusijos, supranta medijos priemonių pranašumus ir trūkumus, žiniasklaidos kanalų vaizdinių priemonių poreikius, ryšių su visuomene akcijų formavimo principus, juridinius komunikacinės veiklos aspektus; išmano viešųjų ryšių produkto pardavimo organizavimo principus ir priemones, žino rėmimo priemones, ryšių su klientais, vartotojais palaikymo būdus, komunikacinės veiklos metodus pagal įmonės veiklos tipą ir pobūdį, komunikacinės veiklos kokybės kontrolės būdus. Moka efektyviai bendrauti ir bendradarbiauti gimtąja ir užsienio kalbomis, analizuoti bei organizuoti viešųjų ryšių veiklą pagal įmonės darbo technologijos pobūdį, nuolatos siekia visapusiško pažinimo bei technologinės kultūros.
Viešųjų ryšių profesinio bakalauro kvalifikacinį laipsnį galima įgyti kolegijose, vykdančiose studijas pagal Verslo komunikacijos studijų programas.
Norintiems siekti Viešųjų ryšių profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio reikia turėti vidurinį išsilavinimą.
Asmuo, įgijęs Viešųjų ryšių profesinio bakalauro kvalifikacinį laipsnį, gali dirbti viešųjų ryšių padalinio vadovu, verslo komunikacijos specialistu, viešųjų ryšių atstovu įvairaus pobūdžio stambiose, vidutinėse ir smulkiose verslo įmonėse bei kurti komunikacijos verslą.
Įstaigos, ruošiančios pagal šią mokymo programą
Pavadinimas | Miestas/Savivaldybė | Adresas |
---|---|---|
Viešoji įstaiga Socialinių mokslų kolegija | Klaipėda | Nemuno g. 2 |
Komentarai
Komentuoti gali tik registruoti Studijos.lt vartotojai
Kokių reikia egzaminu norint istot?