Mokymo programos
Socialinė pedagogika Priima 2011 metais
Valstybinis kodas: 653X16003
Kodas pagal ISCED: 52114
Lygmuo ir/ar tipas:
Aukštojo mokslo neuniversitetinės studijos
Socialinių mokslų studijų sritis
Baigimo sertifikatas: Profesinio bakalauro diplomas
Studijų forma/trukmė
Dieninė: 3 m.
Neakivaizdinė: 4 m.

Anotacija arba apibūdinimas

Būsimieji socialiniai pedagogai įgyja profesinių kompetencijų šiose veiklos srityse: įvertina ugdytinio poreikius; geba sudaryti socialinės pedagoginės pagalbos ugdytiniui planą; taiko individualaus darbo ugdytiniui metodus; organizuoja ugdytinių veiklą, padedančią tobulinti jų socialinį funkcionavimą; įvertina ugdytinio vietą socialinėje grupėje; organizuoja ugdytinių veiklą grupėje; analizuoja ir vertina grupėje vykstančius pokyčius; vertina ugdytinio aplinką, jos reikšmingumą ugdytinio socialiniam funkcionavimui; organizuoja visuomenės švietimą, siekiant išvengti neigiamų socialinių pedagoginių reiškinių; analizuoja prevencinio darbo veiksmingumą; bendrauja ir bendradarbiauja su ugdytinių šeimos nariais, ugdymo institucijomis bei kitomis organizacijomis; koordinuoja socialinės pedagoginės pagalbos teikimą ugdytiniams; geba dirbti komandoje; vertina, organizuoja ir tobulina socialinio pedagogo praktiką; taiko socialinio tyrimo metodus.
Studijuojantieji organizacijų vadybos gretutinę studijų kryptį (šaką), įgyja įgūdžių, būtinų valdymo ir administravimo sprendimams daryti, atsižvelgiant į esamus ar numatomus išorinės aplinkos poveikius; išugdo platų, kūrybinį ir kritinį mąstymą bei teigiamą nuostatą nuolatiniam asmenybės bei profesiniam tobulėjimui
mokantis visą gyvenimą.
Studijuojantieji projektų vadybos gretutinę studijų kryptį (šaką), įgyja įgūdžių, būtinų analizuoti ir apibendrinti informaciją planuojant projektinę veiklą; geba identifikuoti socialines problemas ir žino projektų rengimo metodiką; geba pasirinkti tinkamiausią problemos sprendimo būdą projektuojant veiklą bei realizuojant projektą.

Pasidalink Facebook'e

Kvalifikacijos aprašas

Asmuo, įgijęs socialinio pedagogo kvalifikaciją, gebės įvertinti ugdytinio aplinką ir prevencijos poreikį; rengti ir įgyvendinti prevencinius ir socialinius projektus bei programas; analizuoti prevencinio darbo veiksmingumą; vertinti ugdytinio poreikius ir jo socialines problemas; spręsti problemas, susijusias su sociokultūrinių skirtybių integracija; organizuoti rizikos grupės vaikų veiklą; vertinti socialinio pedagoginio poveikio ugdytiniui veiksmingumą; vertinti ugdytinių šeimos socialinę aplinką; organizuoti socialinę paramą ugdytinių šeimoms; skatinti pozityvų gyvenimo būdą šeimose; koordinuoti socialinės pedagoginės pagalbos teikimą bendraujant ir bendradarbiaujant su institucijomis; bendrauti ir bendradarbiauti su ugdytiniais ir kitais ugdymo proceso dalyviais, atlikti taikomosios veiklos tyrimus; vertinti savo profesinę veiklą.

Įstaigos, ruošiančios pagal šią mokymo programą
Pavadinimas Miestas/Savivaldybė Adresas
Komentarai

Komentuoti gali tik registruoti Studijos.lt vartotojai

Aš jau esu ePasas.lt vartotojas  Tapti ePasas.lt vartotoju