Mokymo programos
Reklamos vadyba Priima 2011 metais
Valstybinis kodas: 653N56002
Kodas pagal ISCED: 52134
Lygmuo ir/ar tipas:
Aukštojo mokslo neuniversitetinės studijos
Socialinių mokslų studijų sritis
Baigimo sertifikatas: Profesinio bakalauro diplomas
Studijų forma/trukmė
Dieninė: 3 m.
Neakivaizdinė: 4 m.

Anotacija arba apibūdinimas

Studijų programa skirta rengti reklamos vadybininkus, gebančius įvertinti reklamos verslo aplinką ir galimybes, atlikti situacijos analizę, įvertinti reklamos įmonės veiklos sričių pranašumus ir trūkumus, analizuoti verslo įmonės reklamos galimybes esant skirtingai konkurencinei aplinkai, parengti įmonės veiklos plėtros strategiją ir taktiką, organizuoti reklamos kampanijas, pristatymus, rūpintis kuriamos reklamos kokybe ir meniškumu, įvertinti reklamos išlaidas bei efektyvumą, derėtis su reklamos gamintojais ir užsakovais.
Stojantysis turi vykdyti priėmimo į kolegiją sąlygas.
Būsimieji reklamos vadybininkai studijuoja bendruosius profesinius dalykus ir studijų pagrindų dalykus: teisės pagrindus, demografiją, bendravimo psichologiją, sociologiją, mikro ir makroekonomiką, tarptautinę ekonomiką, kultūros istoriją, verslo etiką, kokybės vadybą, marketingą, finansus, personalo vadybą, apskaitos pagrindus, reklamos gamybos technologijas, prekių ženklų valdymą ir kūrimą, komunikacijos teoriją, tarpkultūrinę komunikaciją, tarptautinį marketingą. Specialiuosius profesinius dalykus studijuoja priklausomai nuo pasirenkamos specializacijos: elektroninės reklamos vadybos ar reklamos kampanijų organizavimo.
Iš viso studijuojama 30 dalykų. Penki procentai studijų programos apimties yra skirti laisvai pasirenkamiems studijų dalykams.
Praktinės studijos vyksta dviem etapais: reklamos vadybos ir baigiamoji praktika. Praktinių studijų trukmė – 20 savaičių. Jų metu įtvirtinami ir tobulinami verslo korespondencijos analizės, rinkos tyrimų, reklamos kūrimo, kompiuterinio dizaino programų naudojimo ir kiti gebėjimai.
Studijų programa baigiama baigiamuoju darbu. Baigusiajam suteikiamas vadybos ir verslo administravimo profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis ir reklamos vadybininko profesinė kvalifikacija.
Baigus reklamos vadybos studijų programą studijas galima tęsti pagal aukštojo mokslo socialinių mokslų srities vadybos ir verslo administravimo studijų krypties programas.
Reklamos vadybos studijų programa skirta asmenims, turintiems vidurinį išsilavinimą bei siekiantiems tapti reklamos vadybininkais.

Pasidalink Facebook'e

Kvalifikacijos aprašas

Reklamos vadybininko kvalifikacija reikalinga norint dirbti reklamos vadybininku.
Asmuo, įgijęs reklamos vadybininko kvalifikaciją, turi:
- gebėti įvertinti reklamos verslo aplinką ir galimybes, atlikti situacijos analizę, įvertinti reklamos įmonės veiklos sričių pranašumus ir trūkumus, analizuoti verslo įmonės reklamos galimybes esant skirtingai konkurencinei aplinkai, naudotis informacijos šaltiniais, atrinkti būtiniausią informaciją, parengti įmonės veiklos plėtros strategiją ir taktiką, organizuoti nenutrūkstamą darbo procesą reklamos verslo įmonėje, organizuoti reklamos kampanijas, pristatymus, rūpintis kuriamos reklamos kokybe ir meniškumu, įvertinti reklamos išlaidas bei efektyvumą, derėtis su reklamos gamintojais ir užsakovais;
- žinoti reklamos vietą ir svarbą rinkodaroje, kokiomis priemonėmis galima pasiekti reklamos tikslus, atliekamas funkcijas, reklamos planavimo svarbą įmonės veiklai, reklamos planavimo etapus, rūšis, reklamą reglamentuojančios teisės aktus, reklamos priežiūros institucijų veiklos reikšmę reklamos kokybei, efektyvumui, tarptautinį reklamos kodeksą;
- mokėti savarankiškai ir atsakingai organizuoti savo darbą, kūrybiškai spręsti problemas ir reikšti idėjas, efektyviai ir tolerantiškai bendrauti, lanksčiai vertinti reiškinius, būti sąžiningu ir mandagiu.
Reklamos vadybininko kvalifikaciją galima įgyti kolegijose, vykdančiose studijas pagal reklamos vadybos studijų programą.
Norintiems siekti reklamos vadybininko kvalifikacijos reikia turėti vidurinį išsilavinimą.
Neformaliuoju arba savaiminiu būdu išugdyti gebėjimai dirbti reklamos vadybininku nėra pripažįstami.
Įgiję reklamos vadybininko kvalifikaciją asmenys gali dirbti reklamos vadybininkais reklamos verslo įmonėse, viešųjų ryšių įmonėse, įvairių įmonių reklamos skyriuose.

Įstaigos, ruošiančios pagal šią mokymo programą
Pavadinimas Miestas/Savivaldybė Adresas
Komentarai

Komentuoti gali tik registruoti Studijos.lt vartotojai

Aš jau esu ePasas.lt vartotojas  Tapti ePasas.lt vartotoju

2011-01-12

Daugiau informacijos apie Reklamos vadybos studijų programą galite rasti TTVAM internetiniame puslapyje: http://www.ttvam.lt/lt/stu dijos/vadybos-fakultetas/studiju-program os/reklamos-vadyba