Mokymo programos
Rinkodara
Valstybinis kodas: 653N50002
Lygmuo ir/ar tipas:
Aukštojo mokslo neuniversitetinės studijos
Socialinių mokslų studijų sritis
Pakopa: Bakalauras
Baigimo sertifikatas: Profesinio bakalauro diplomas

Anotacija arba apibūdinimas

PR1
Būsimieji rinkodaros vadybininkai studijuoja, kaip vertinti organizacijoje ir versle vykstančius įvykius ir procesus, kaip taikyti rinkotyros ir kitus tyrimo metodus, kaip analizuoti rinkodaros veiklos problemas ir priimti sprendimus, kaip organizuoti, valdyti ir tobulinti įmonės rinkodaros procesą, kaip taikyti kainodaros, paskirstymo bei rėmimo principus ir metodus įmonės rinkodaros procese, kaip projektuoti rinkodaros strategijas ir programas. Iš viso studijuojami 25 privalomi dalykai.
Studijų programoje numatytos tokios praktikos: pažintinė praktika, profesinės veiklos praktika, baigiamoji profesinės veiklos praktika. Praktinių studijų trukmė - 23 savaitės.
Baigus rinkodaros vadybos studijų programą studijas galima tęsti pagal aukštojo mokslo socialinių mokslų srities, verslo ir vadybos studijų krypčių grupės programas.
Rinkodaros vadybos studijų programa skirta asmenims, turintiems vidurinį išsilavinimą bei siekiantiems tapti rinkodaros vadybininkais.
PR2
Rinkodaros vadybos studijų programa skirta rengti rinkodaros vadybininkus, kurie vertintų organizacijoje ir versle vykstančius įvykius ir procesus, taikytų rinkotyros ir kitus tyrimo metodus, analizuotų rinkodaros veiklos problemas ir priimtų sprendimus, organizuotų, valdytų ir tobulintų įmonės rinkodaros procesą, taikytų kainodaros, paskirstymo bei rėmimo principus ir metodus įmonės rinkodaros procese, projektuotų rinkodaros strategijas ir programas.
Stojantysis turi turėti vidurinį išsilavinimą ir vykdyti priėmimo į Tarptautinę teisės ir verslo aukštąją mokyklą sąlygas.
Būsimieji rinkodaros vadybos specialistai studijuoja bendrojo lavinimo dalykus: užsienio kalbą, specialybės kalbą ir dokumentų valdymą, psichologiją, sociologijos įvadą, informacines technologijas, studijų pagrindų dalykus: mikroekonomiką, makroekonomiką, verslo ekonomiką, vadybą, rinkodarą, apskaitą, finansus ir kreditą, verslo komunikaciją, projektų valdymą, tarptautinę rinkodarą, ekonominę statistiką, specialiuosius profesinius dalykus: vartotojų elgseną, rinkodaros tyrimus, kainodarą, strateginį rinkodaros valdymą, paslaugų rinkodarą, reklamą, elektroninę rinkodarą, efektyvius pardavimus, ryšių su klientais valdymą ir laisvai pasirenkamus dalykus, kurie skirti rinkodaros vadybininko profesinėms žinioms ir gebėjimams praplėsti.
Iš viso studijuojami 25 privalomi dalykai.
Studijų programoje numatytos tokios praktikos: pažintinė praktika, profesinės veiklos praktika, baigiamoji profesinės veiklos praktika. Praktinių studijų trukmė - 23 savaitės. Jų metu įtvirtinami ir tobulinami įmonės rinkodaros skyriaus darbo organizavimo, darbo komandoje, įmonės įvaizdžio formavimo ir kiti gebėjimai.
Studijų programa baigiama baigiamuoju darbu. Baigus studijų programą suteikiamas rinkodaros profesinio bakalauro laipsnis.
Baigus rinkodaros vadybos studijų programą studijas galima tęsti pagal aukštojo mokslo socialinių mokslų srities, verslo ir vadybos studijų krypčių grupės programas.
Rinkodaros vadybos studijų programa skirta asmenims, turintiems vidurinį išsilavinimą bei siekiantiems tapti rinkodaros vadybininkais.
PR3
Būsimieji rinkodaros vadybos specialistai studijuoja užsienio kalbą, specialybės kalbą ir dokumentų valdymą, psichologiją, sociologijos įvadą, informacines technologijas, mikroekonomiką, makroekonomiką, verslo ekonomiką, vadybą, rinkodarą, apskaitą, finansus ir kreditą, verslo komunikaciją, projektų valdymą, tarptautinę rinkodarą, ekonominę statistiką, vartotojų elgseną, rinkodaros tyrimus, kainodarą, strateginį rinkodaros valdymą, paslaugų rinkodarą, reklamą, elektroninę rinkodarą, efektyvius pardavimus, ryšių su klientais valdymą bei laisvai pasirenkamus dalykus.
Studijų programoje numatytos tokios praktikos: pažintinė praktika, profesinės veiklos praktika, baigiamoji profesinės veiklos praktika. Praktinių studijų trukmė - 23 savaitės. Jų metu įtvirtinami ir tobulinami įmonės rinkodaros skyriaus darbo organizavimo, darbo komandoje, įmonės įvaizdžio formavimo ir kiti gebėjimai.
Rinkodaros vadybos studijų programa skirta asmenims, turintiems vidurinį išsilavinimą bei siekiantiems tapti rinkodaros vadybininkais.

Pasidalink Facebook'e

Kvalifikacijos aprašas

K1
Rinkodaros profesinio bakalauro laipsnis reikalingas norint dirbti rinkodaros vadybininku smulkaus ir vidutinio verslo įmonėse, akcinių bendrovių rinkodaros padaliniuose, užsienio ir tarptautinių kompanijų rinkodaros padaliniuose.
Rinkodaros vadybininkas turi gebėti vertinti organizacijoje ir versle vykstančius įvykius ir procesus, taikyti rinkotyros ir kitus tyrimo metodus, analizuoti rinkodaros veiklos problemas ir priimti sprendimus, organizuoti, valdyti ir tobulinti įmonės rinkodaros procesą, taikyti kainodaros, paskirstymo bei rėmimo principus ir metodus įmonės rinkodaros procese, projektuoti rinkodaros strategijas ir programas.
Rinkodaros profesinio bakalauro laipsnį galima įgyti kolegijose.
Norintiems siekti rinkodaros profesinio bakalauro laipsnio reikia turėti vidurinį išsilavinimą.
K2
Rinkodaros profesinio bakalauro laipsnis reikalingas norint dirbti rinkodaros vadybininku.
Asmuo, įgijęs rinkodaros profesinio bakalauro laipsnį, turi:
- gebėti vertinti organizacijoje ir versle vykstančius įvykius ir procesus, taikyti rinkotyros ir kitus tyrimo metodus, analizuoti rinkodaros veiklos problemas ir priimti sprendimus, organizuoti, valdyti ir tobulinti įmonės rinkodaros procesą, taikyti kainodaros, paskirstymo bei rėmimo principus ir metodus įmonės rinkodaros procese, projektuoti rinkodaros strategijas ir programas
- žinoti ekonomikos mokslo kategorijas ir jomis nusakomus reiškinius, pagrindines teorijas ir koncepcijas, aiškinančias organizacijas kaip savitą socialinį-ekonominį reiškinį ir šių organizacijų aplinką, verslininkystės esmę, vadybos esmę ir koncepcijas, aprūpinimo finansiniais, medžiaginiais, žmogiškaisiais ir kitais ištekliais šaltinius ir jų efektyvaus panaudojimo prielaidas, rinkodaros mokslo kategorijas bei rinkodaros esmę ir koncepcijas, pagrindines vartojimo teorijas ir vartotojų elgseną lemiančius veiksnius, finansų ir kitų išteklių apskaitos bei valdymo metodus
- mokėti taikyti pagrindinius efektyvios komunikacijos principus ir taisykles, informacijos kaupimo, sisteminimo, apibendrinimo ir pateikimo metodus, matematinės analizės sąvokas, apibrėžimus, interpretacijas, etiškos ir novatoriškos veiklos, bendradarbiavimo, komandinio darbo, lyderystės ir vadovavimo principus
Rinkodaros profesinio bakalauro laipsnį galima įgyti kolegijose, vykdančiose studijas pagal rinkodaros vadybos studijų programą.
Norintiems siekti rinkodaros profesinio bakalauro laipsnio reikia turėti vidurinį išsilavinimą.
Neformaliuoju arba savaiminiu būdu išugdyti gebėjimai dirbti rinkodaros vadybininku nėra pripažįstami.
Įgiję rinkodaros profesinio bakalauro laipsnį asmenys gali dirbti rinkodaros vadybininkais smulkaus ir vidutinio verslo įmonėse, akcinių bendrovių rinkodaros padaliniuose, užsienio ir tarptautinių kompanijų rinkodaros padaliniuose.
K3
Asmuo, įgijęs rinkodaros profesinio bakalauro laipsnį, turi:
- gebėti analizuoti rinkodaros veiklos problemas ir priimti sprendimus, organizuoti, valdyti ir tobulinti įmonės rinkodaros procesą, taikyti kainodaros, paskirstymo bei rėmimo principus ir metodus, projektuoti rinkodaros strategijas ir programas
- žinoti ekonomikos mokslo kategorijas ir jomis nusakomus reiškinius, pagrindines teorijas ir koncepcijas, verslininkystės esmę, vadybos esmę ir koncepcijas, aprūpinimo finansiniais, medžiaginiais, žmogiškaisiais ir kitais ištekliais šaltinius ir jų efektyvaus panaudojimo prielaidas, rinkodaros mokslo kategorijas bei rinkodaros esmę ir koncepcijas
- mokėti taikyti pagrindinius efektyvios komunikacijos principus ir taisykles, informacijos kaupimo, sisteminimo, apibendrinimo ir pateikimo metodus, etiškos ir novatoriškos veiklos, bendradarbiavimo, komandinio darbo, lyderystės ir vadovavimo principus

Įstaigos, ruošiančios pagal šią mokymo programą
Pavadinimas Miestas/Savivaldybė Adresas
"Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla", UAB Vilnius Laisvės pr. 58
Komentarai

Komentuoti gali tik registruoti Studijos.lt vartotojai

Aš jau esu ePasas.lt vartotojas  Tapti ePasas.lt vartotoju

2012-07-05

Daugiau informacijos apie Rinkodaros studijų programą galite rasti TTVAM internetiniame puslapyje: http://www.ttvam.lt/studijos/vadybos-fak ultetas/studiju-programos/rinkodara/