Valstybinis kodas: | 653P90001 |
---|---|
Lygmuo ir/ar tipas: |
Aukštojo mokslo neuniversitetinės studijos
Socialinių mokslų studijų sritis
|
Pakopa: | Bakalauras |
Baigimo sertifikatas: | Profesinio bakalauro diplomas |
Anotacija arba apibūdinimas
PR1
Būsimieji komunikacijos specialistai studijuoja, kaip kurti vizualinės komunikacijos produkciją viešųjų ryšių akcijoms, reklaminėms kampanijoms, renginiams, organizacijos įvaizdžio formavimui. Iš viso studijuojami 28 dalykai.
Praktinės studijos vyksta dviem etapais: mokomoji ir baigiamoji profesinės veiklos praktika. Praktinių studijų trukmė - 20 savaičių.
Baigus vizualinės komunikacijos studijų programą studijas galima tęsti pagal aukštojo mokslo socialinių mokslų srities, komunikacijos studijų krypčių grupės programas.
Vizualinės komunikacijos studijų programa skirta asmenims, turintiems vidurinį išsilavinimą bei siekiantiems tapti komunikacijos specialistais.
PR2
Vizualinės komunikacijos studijų programa skirta rengti aukštos kvalifikacijos vizualinės komunikacijos specialistus darbui komunikacijos srityje, turinčius reikalingų dalykinių žinių, gebančių kurti audiovizualinę produkciją, siejant skirtingas raiškos priemones bei komunikacinius elementus, inicijuoti ir vykdyti įvairius komunikacijos projektus, kūrybiškai taikyti tarpdisciplininį išsilavinimą įvairiose šiuolaikinėse komunikacijos veiklos srityse.
Stojantysis turi turėti vidurinį išsilavinimą ir vykdyti priėmimo į Tarptautinę teisės ir verslo aukštąją mokyklą sąlygas.
Būsimieji komunikacijos specialistai studijuoja bendruosius dalykus: specialybės kalbą ir dokumentų valdymą, kultūros istoriją, bendravimo psichologiją, sociologijos įvadą, filosofiją ir studijų krypties dalykus: komunikacijos teoriją, tarpkultūrinę komunikaciją, vaidybos pagrindus, režisūros pagrindus, taikomąją fotografiją, vizualinę taikomąją kompoziciją, renginių scenarijų ir režisūrą, vaizdo montažą, garsinį apipavidalinimą, audiovizualines technologijas, reklamą ir kt.
Iš viso studijuojami 28 dalykai.
Praktinės studijos vyksta dviem etapais: mokomoji bei baigiamoji profesinės veiklos praktika. Praktinių studijų trukmė - 20 savaičių.
Studijų programa baigiama baigiamuoju darbu. Baigus studijų programą suteikiamas komunikacijos profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis.
Baigus vizualinės komunikacijos studijų programą studijas galima tęsti pagal aukštojo mokslo socialinių mokslų srities, komunikacijos studijų krypčių grupės programas.
Vizualinės komunikacijos studijų programa skirta asmenims, turintiems vidurinį išsilavinimą bei siekiantiems tapti komunikacijos specialistais.
PR3
Būsimieji komunikacijos specialistai studijuoja: specialybės kalbą ir dokumentų valdymą, kultūros istoriją, bendravimo psichologiją, sociologijos įvadą, komunikacijos teoriją, tarpkultūrinę komunikaciją, vaidybos pagrindus, režisūros pagrindus, taikomąją fotografiją, vizualinę taikomąją kompoziciją, renginių scenarijų ir režisūrą, vaizdo montažą, garsinį apipavidalinimą, audiovizualines technologijas, reklamą ir kt.
Praktinės studijos vyksta dviem etapais: mokomoji bei baigiamoji profesinės veiklos praktika. Praktinių studijų trukmė - 20 savaičių.
Vizualinės komunikacijos studijų programa skirta asmenims, turintiems vidurinį išsilavinimą bei siekiantiems tapti komunikacijos specialistais.
Kvalifikacijos aprašas
K1
Komunikacijos profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis reikalingas norint dirbti vizualinės komunikacijos produkcijos kūrėjais įvairiose visuomenės informavimo, viešųjų ryšių bendrovėse, įvairių organizacijų komunikacijos padaliniuose, laisvalaikio, kultūros, verslo, sporto, reklamos ir kitokius renginius organizuojančiose įmonėse, žiniasklaidoje (TV, radijas), taip pat renginių organizavimo, kūrybinių projektų koordinavimo, kūrybinių industrijų srityse.
Komunikacijos profesinio bakalauro kvalifikacinį laipsnį turintis specialistas turi gebėti kurti vizualinės komunikacijos produkciją viešųjų ryšių akcijoms, reklaminėms kampanijoms, renginiams, organizacijos įvaizdžio formavimui.
Komunikacijos profesinio bakalauro kvalifikacinį laipsnį galima įgyti aukštosiose mokyklose.
K2
Komunikacijos profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis reikalingas norint dirbti komunikacijos specialistu.
Asmuo, įgijęs komunikacijos profesinio bakalauro kvalifikacinį laipsnį, turi:
- gebėti kurti vizualinės komunikacijos objektų koncepciją ir projektuoti vizualinės komunikacijos objektus, įvairiomis priemonėmis ir būdais vizualizuoti informaciją, perduodamą skirtingoms interesų grupėms, kurti vizualinės komunikacijos produkciją viešųjų ryšių akcijoms, reklaminėms kampanijoms, renginiams, organizacijos įvaizdžio formavimui
- žinoti komunikacijos sąvokas, sandarą, komunikacijos proceso modelius, efektyvios komunikacijos prielaidas, įvairių kultūrų komunikavimo ypatumus, vizualinės komunikacijos produkcijos kūrimo technologijas, būdus ir priemones
- mokėti atpažinti, įvertinti ir suformuoti atitinkamus komunikacijos projekto tikslus ir pritaikyti tinkamiausius sprendimo metodus.
Komunikacijos profesinio bakalauro kvalifikacinį laipsnį galima įgyti aukštosiose mokyklose, vykdančiose studijas pagal vizualinės komunikacijos studijų programą.
Norintiems siekti komunikacijos profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio reikia turėti vidurinį išsilavinimą.
Neformaliuoju arba savaiminiu būdu išugdyti gebėjimai dirbti komunikacijos specialistu nėra pripažįstami.
Įgiję komunikacijos profesinio bakalauro kvalifikacinį laipsnį asmenys gali dirbti vizualinės komunikacijos produkcijos kūrėjais įvairiose visuomenės informavimo, viešųjų ryšių bendrovėse, įvairių organizacijų komunikacijos padaliniuose, laisvalaikio, kultūros, verslo, sporto, reklamos ir kitokius renginius organizuojančiose įmonėse, žiniasklaidoje (TV, radijas), taip pat renginių organizavimo, kūrybinių projektų koordinavimo, kūrybinių industrijų srityse arba kurti savo verslą.
K3
Asmuo, įgijęs komunikacijos profesinio bakalauro kvalifikacinį laipsnį, turi:
- gebėti kurti vizualinės komunikacijos objektų koncepciją ir projektuoti vizualinės komunikacijos objektus, įvairiomis priemonėmis ir būdais vizualizuoti informaciją, perduodamą skirtingoms interesų grupėms, kurti vizualinės komunikacijos produkciją viešųjų ryšių akcijoms, reklaminėms kampanijoms, renginiams, organizacijos įvaizdžio formavimui.
- žinoti komunikacijos sąvokas, sandarą, komunikacijos proceso modelius, efektyvios komunikacijos prielaidas, įvairių kultūrų komunikavimo ypatumus, vizualinės komunikacijos produkcijos kūrimo technologijas, būdus ir priemones
- mokėti atpažinti, įvertinti ir suformuoti atitinkamus komunikacijos projekto tikslus ir pritaikyti tinkamiausius sprendimo metodus.
Pavadinimas | Miestas/Savivaldybė | Adresas |
---|---|---|
"Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla", UAB | Vilnius | Laisvės pr. 58 |
Komentuoti gali tik registruoti Studijos.lt vartotojai
Daugiau informacijos apie Vizualinės komunikacijos studijų programą galite rasti TTVAM internetiniame puslapyje: http://www.ttvam.lt/studijos/vadybos-fak ultetas/studiju-programos/vizualine-komu nikacija/