Lygmuo ir/ar tipas: |
Aukštojo mokslo universitetinės studijos
Humanitarinių mokslų studijų sritis
|
---|---|
Pakopa: | Bakalauras |
Baigimo sertifikatas: | Kultūros filosofijos bakalauras |
Studijų forma/trukmė |
Dieninė: 3,5
|
Anotacija arba apibūdinimas
Parengti kultūros filosofijos specialistus, turinčius žinių iš filosofijos ir medijų teorijos, išmanančius medijų filosofijos problemas bei medijų funkcionavimą šiuolaikinės kultūros vizualinio posūkio kontekste, gebančius taikyti įgytas tarpdalykines žinias bei praktinius įgūdžius profesinėje veikloje ir konkuruoti darbo rinkoje. Kultūros filosofijos bakalaurai geba kūrybiškai ir kritiškai mąstyti, kurti ir įgyvendinti audiovizualinius projektus, valdyti medijas; turi informacinių technologijų naudojimo įgūdžių, moka taikyti duomenų rinkimo ir analizės metodus eksperimentiniuose tyrimuose; geba raštu bei žodžiu pateikti tyrimų rezultatus įvairioms klausytojų auditorijoms. Kultūros filosofijos bakalaurai studijuoja: filosofijos įvadą, antikos, viduramžių, Naujųjų amžių, XIX ir XX amžių, Rytų kultūros ir Lietuvos filosofiją, archainius mitus ir išmintį – Mesopotamijoje, Egipte ir Biblijoje, dramą nuo Aristotelio iki Lessingo, logiką, fenomenologiją, kultūros semiotikos įvadą, baltų simbolių intertekstualumą, kultūrologinę religijos semiotiką, medijų ontologiją, audiovizualinę kultūrą, muziką audiovizualinėse medijose, fotografinio vaizdo estetiką, performanso teoriją ir praktiką, interaktyvios komunikacijos filosofiją, socialinio teatro pedagogiką, medijų etiką, retoriką, mokslinio darbo pagrindus, kūrybinį rašymą, užsienio ir lotynų kalbas, pasirenkamus bendruosius universitetinius ir specializacijos dalykus. Atlieka pasirenkamąją praktiką: teatro, fotografijos, audio ir video, informacinių technologijų, rengia baigiamąjį bakalauro darbą. Įvykdžiusiems studijų programą ir apgynusiems baigiamąjį darbą suteikiamas kultūros filosofijos bakalauro laipsnis.
Kvalifikacijos aprašas
Įgyta kultūros filosofijos kvalifikacija suteikia galimybę dirbti valstybės ir savivaldybių valdymo struktūrose, kultūros įstaigose, verslo įmonėse medijų komunikacijos organizavimo ir viešųjų ryšių konsultantais, analitikais; spaudos, internetinės žiniasklaidos ir muzikos leidybos, kompiuterinio dizaino, informacinių technologijų bei kitų kūrybinių industrijų įmonių, rinkodaros ir reklamos agentūrų vadybininkais; radijo, televizijos ir kino prodiuseriais; tęsti studijas magistrantūroje.
Pavadinimas | Miestas/Savivaldybė | Adresas |
---|
Komentuoti gali tik registruoti Studijos.lt vartotojai
Aš jau esu ePasas.lt vartotojas Tapti ePasas.lt vartotoju