Lygmuo ir/ar tipas: |
Aukštojo mokslo universitetinės studijos
Socialinių mokslų studijų sritis
|
---|---|
Pakopa: | Bakalauras |
Baigimo sertifikatas: | PROFESINIO BAKALAURO LAIPSNIS |
Studijų forma/trukmė |
Dieninė: 3
Neakivaizdinė: 4
|
Anotacija arba apibūdinimas
XXI amžius – informacijos, o tai reiškia ir informacijos keitimosi – komunikacijos – amžius. Šiandien be komunikacijos žinių neįsivaizduojama jokia ekonominė veikla ir organizacijos valdymas. Komunikacija – tai priemonė, kurios pagalba į vieningą visumą sujungiama visa organizacinė veikla, jos vidiniai ir išoriniai ryšiai, visi santykiai su partneriais ir valdžios institucijomis, o taip pat ir tarptautinis bendravimas ir bendradarbiavimas. Komunikacija yra viena iš gyvybiškai svarbių verslo įmonių veiklos sričių, o komunikacijos specialistų sprendimai ir veiksmai vis didesne dalimi nulemia verslo sėkmę ir pelningumą. Komunikacija apima visą spektrą funkcijų – nuo įmonės filosofijos apibrėžimo iki galutinio produkto pardavimo.
XXI amžius taip pat yra ir vizualumo amžius. Vizualinė kultūra, tiksliau, dėmesys vaizdui, – reikšmingas ir išskirtinis europinės kultūros bruožas. Vizualumo reikšmę šiuolaikinėse visuomenėse padidino masinės komunikacijos priemonių raida. Vaizdas, vizualinė kultūra veikia visuomenės narių pasaulėžiūrą, identitetą, vertybines nuostatas.
Ši programa skirta rengti aukštos kvalifikacijos vizualinės komunikacijos specialistus darbui komunikacijos srityje.
Baigęs studijas vizualinės komunikacijos specialistas:
organizuoja viešuosius renginius, viešina ir reklamuoja įmonę, produktą ar atitinkamą projektą, kuria įmonės, įstaigos, organizacijos įvaizdį, valdo vizualinės komunikacijos projektus taikydamas dramaturgijos ir režisūros žinias, organizuoja kultūrinius projektus ir komunikacijos renginius;
žino ryšių su visuomene raidos ir funkcionavimo ypatumus, renginių organizavimo ir vykdymo specifiką, verbalinės ir neverbalinės (žodinės ir nežodinės) komunikacijos specifiką, multimedijų raidą ir funkcionalumą, vizualinės komunikacijos tendencijas tarptautiniame ir nacionaliniame kontekste;
moka atpažinti, įvertinti ir suformuoti atitinkamus komunikacijos projekto tikslus ir pritaikyti tinkamiausius sprendimo metodus, taiko vizualinės komunikacijos metodus, įvertina skirtingus argumentus, komunikuojant su skirtingomis interesų grupėmis.
Kvalifikacijos aprašas
Įgiję komunikacijos profesinio bakalauro kvalifikacinį laipsnį asmenys gali dirbti komunikacijos specialistais įvairiose visuomenės informavimo, viešųjų ryšių bendrovėse, kitų organizacijų komunikacijos srities sektoriuose, taip pat renginių organizavimo, projektų koordinavimo, kūrybinių industrijų srityse, t. y., stambiose, vidutinėse, smulkaus verslo įmonėse, jų padaliniuose, kompanijose, laisvalaikio, kultūros, verslo, sporto, reklamos ir kitokius renginius organizuojančiose įmonėse, žiniasklaidoje (TV, radijas) arba kurti savo verslą.
Pavadinimas | Miestas/Savivaldybė | Adresas |
---|
Komentuoti gali tik registruoti Studijos.lt vartotojai
Aš jau esu ePasas.lt vartotojas Tapti ePasas.lt vartotoju