Straipsniai
Atgal
„Google“: geriausiai socialinės žiniasklaidos marketingą pasaulyje ir Europoje išmano KTU studentai
2014-08-29

Kasmet vykstančiame „Google Online Marketing Challenge“ pirmą kartą nugalėjo
studentai iš Lietuvos. Jais tapo dvi KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto marketingo
studentų komandos, pelniusios pirmąsias vietas pasaulio ir Europos socialinės
žiniasklaidos marketingo apdovanojimuose.


Aplenkė tūkstančius
„Google“ kompanijos organizuojamas konkursas vyko septintą kartą, o šiemet čia
dalyvavo net 2541 studentų komanda iš 64 pasaulio šalių. Konkurso pagrindinis
tikslas – suteikti dalyvaujantiems žinių ir įgūdžių per reklamos kampanijos
internete įgyvendinimą.
Šiemet čia dalyvavo 8 komandos iš Lietuvos, tarp jų 4 – Kauno technologijos
universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto (KTU EVF) marketingo studijų programos
pirmosios laidos studentų komandos.
Dvi iš jų pelnė apdovanojimus, penkias savaites vykdydamos privačių bendrovių
socialinės žiniasklaidos kampanijas tinkle „Google+“ . Tai pirmas ir kol kas
vienintelis atvejis, kai Lietuvos studentai pelno apdovanojimus šiame konkurse per
visą jo organizavimo laikotarpį.
Rūpinosi barzdaskučiais ir laipiojimo centru
Pasaulyje pirmąją vietą iškovojusi socialinės žiniasklaidos marketingo komanda – KTU
studentai Aivaras Juška, Povilas Mastauskas, Monika Ambrazevičiūtė, Rūta Žemaitytė
ir Justina Mizeraitė – dirbo su Kaune įsikūrusio laipiojimo centro „Miegantys
drambliai“ socialinio tinklo profiliu.
Europos regiono laimėtojų komanda kuravo pirmojo Lietuvoje tradicinio barzdaskučių
salono „WoxxBarbers“ socialinio tinklapio profilį. Šią komandą sudarė KTU studentai
Ieva Ulytė, Lina Kižytė, Julius Valantiejus, Povilas Gimžauskas ir Šarūnė
Zinkevičiutė.
KTU EVF studentai šiame konkurse dalyvavo jau 6 metus, tačiau pretenduodavo tik į
privalomos „Google AdWords“ kampanijos apdovanojimus. Šiais metais nusprendę savo
sėkmę išbandyti ir „Google+“ kampanijoje, jie tapo nugalėtojais.
Pergalė buvo netikėta
Nors dalyvavimą konkurse KTU komandos baigė gegužės pabaigoje, o konkursas truko iki
birželio vidurio, „Google“ kompanija rezultatus paskelbė tik šią savaitę.
Abiems studentų komandoms vadovavo KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto (EVF)
jaunesnioji mokslo darbuotoja Elena Vitkauskaitė ir profesorius Rimantas Gatautis.
„Kadangi tai pirmi metai, kai dalyvavome konkurse ne tik su privaloma „Google
AdWords“ kampanija, tikrai nesitikėjome iš karto pasiekti tokių aukštų rezultatų.
Studentai, prieš kampanijų vykdymą, tikėjęsi kur kas didesnio įsitraukimo iš
reklamuotų įmonių „Google+“ puslapių lankytojų, po kampanijos netgi jautėsi šiek
tiek nusivylę, kad nepavyko pasiekti prognozuotų rezultatų. Tačiau naujienos apie
laimėjimus buvo labai netikėtos ir, be abejo, be galo džiuginančios“, – sakė E.
Vitkauskaitė.
R. Gataučio teigimu, prie pergalės neabejotinai prisidėjo ir pasiruošimas konkursui,
kurį jie gavo tokių paskaitų KTU metu, kaip „Marketingas virtualioje aplinkoje" ir
"Socialinė žiniasklaida marketinge". Čia studentai buvo ruošiami „Google AdWords“
sertifikavimo egzaminams, dalyvaudavo interaktyviuose šios kompanijos seminaruose
bei kviestinių lektorių paskaitose.
Įgytas žinias pritaiko praktikoje
Nuo 2008 metų vykstančiame „Google Online Marketing Challenge“ jau sudalyvavo virš
65000 studentų iš virs 100 pasaulio šalių universitetų
Jo metu, komandos iš 3-6 studentų turi bendradarbiauti su pasirinkta įmone ir
įgyvendinti jos trijų savaičių „Google AdWords“ kampaniją, kurios vertė siekia 250
JAV dolerių.
Nuo 2012 metų konkurse įvesta galimybė papildomai siekti socialinės žiniasklaidos
marketingo apdovanojimo. Čia studentai papildomai turi vykdyti penkių savaičių
trukmės įmonės socialinės žiniasklaidos kampaniją „Google+“ socialinėje platformoje.

Komentarai