Straipsniai
Atgal
Marketingo asociacija specialistų kvalifikaciją kels mokymais
2014-10-31

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), vienijanti daugiau kaip 600 specialistų
visoje Lietuvoje, siekdama gerinti rinkodaros specialistų pasiruošimą, organizuoja
mokymus. Tobulintis ir išmokti susidoroti su nuolatos rinkoje kintančiomis sąlygomis
galės sisteminių ir praktinių marketingo žinių stokojantys specialistai. 11 savaičių
vyksiantys mokymai organizuojami bendradarbiaujant su aukštųjų mokyklų lektoriais ir
verslo praktikais.


„Neseniai universitetus palikę rinkodaros specialistai ne visuomet turi pakankamą
kvalifikaciją. Kadangi ir verslo tradicijos Lietuvoje siekia vos porą dešimtmečių,
rinkodaros specialybė taip pat neturi gilių šaknų. Siekdami pagerinti bendrą
sektoriaus darbo kokybę, bendromis jėgomis su šios srities profesionalais pasiūlėme
asociacijos nariams tobulinti savo kvalifikaciją specialiuose mokymuose“, – sako
LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus.
Dėstytojai pastebi, kad rinkodaros studijas pradeda ką tik mokyklas baigę studentai,
neturintys suvokimo, kaip gaunamas žinias reikės panaudoti darbo rinkoje.
„Universitetas nesukuria žinių bagažo visam gyvenimui, o tik parodo, kokiu keliu
turi eiti mokydamasis visą gyvenimą. Studentai dažnai tikisi, kad visas reikalingas
žinias jie gaus universitete, tačiau rinkodaros srityje būtina mokytis visą
karjerą“, – sako Vytauto Didžiojo universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto
Marketingo katedros docentė dr. Nina Klebanskaja.
Anot jos, nors nemaža integruotos marketingo komunikacijos mokymuose dalyvaujančių
dalis yra baigę verslo administravimo ar rinkodaros studijas, šių sričių žinios
labai greitai sensta, o naujovės atsiranda praktiškai kasdien. „Socialiniai tinklai
sukūrė tikrą rinkodaros revoliuciją, vadinamoji „Y“ karta tapo pagrindine rinka,
kuriai reikia komunikuoti. Šie pokyčiai kasdien verčia rinkodaros specialistus
pertvarkyti savo strategijas, – teigia docentė. – Rinkodarą dėstau ir šioje srityje
dirbu jau dvidešimt metų, tačiau iki šiol mokausi kiekvieną dieną.“
Pirmą kartą LiMA gyvavimo istorijoje startavusi integruotos marketingo komunikacijos
tęstinė mokymų programa, organizuojama su V. A. Graičiūno aukštosios vadybos
mokykla, yra skirta pradedantiesiems ar pažengusiems rinkodaros bei susijusių sričių
specialistams. 11 savaičių vykstančiuose mokymuose LiMA narių žinias gilins patyrę
rinkodaros ir komunikacijos specialistai – N. Klebanskaja, Žydrūnas Sadauskas,
Edmundas Piesarskas, Vytautas Vorobjovas ir kiti.

Komentarai