Audito ir konsultacijų įmonė Deloitte pradeda pirmąjį tarptautinio tyrimo „Pirmieji žingsniai darbo rinkoje“ etapą ir kviečia Lietuvos aukštųjų mokyklų studentus aktyviai dalyvauti apklausoje iki birželio 15 dienos.
Projekto „Pirmieji žingsniai darbo rinkoje“ pagrindinis tikslas − nuodugniai išsiaiškinti Vidurio Europos (taip pat − ir Lietuvos) studentų, netrukus tapsiančių darbo rinkos dalimi, gebėjimus, patirtį, požiūrį bei lūkesčius.
Tolimesniuose tyrimo etapuose bus detaliai analizuojamas studentų požiūris į darbą, taip pat į faktorius, lemiančius konkretaus darbdavio pasirinkimą. Bus aiškinamasi, kaip studentai suvokia šiandieninės darbo rinkos siūlomas galimybes ir kaip, jų nuomone, universitetai bei darbdaviai galėtų efektyviau patenkinti jų lūkesčius.
Pasak Deloitte rinkodaros vadovės Linos Pradkelienės, šio projekto ankstesnių metų rezultatai rodo, jog lietuviai – vieni versliausių Europoje, turintys didžiausių ambicijų pradėti savo nuosavą verslą. „Džiugu, kad jauni žmonės turi novatoriškų verslo idėjų, drąsiai siekia užsibrėžtų tikslų, nebijo rizikuoti ir drąsiai kuria naujus verslus. Tikimės, kad ateityje tokių pozityvių ambicijų tik daugės“, – reziumavo L. Pradkelienė.
Aukštųjų mokyklų studentai ir neseniai studijas baigę absolventai kviečiami užpildyti Deloitte tinklapyje esantį klausimyną (www.deloitte.com/1steps) ne vėliau kaip birželio 15 d. Net 61 studentas atsitiktinės atrankos būdu laimės vertingus prizus: Deloitte įsteigtą išmanųjį telefoną Nokia Lumia 530, 20 Stampline kanceliarinių rinkinių, 20 kvietimų apsilankyti Savicko sporto klube, 10 Hesburger dovanų kortelių, 10 boulingo klubo Apollo kuponų.
Galutiniai apklausos rezultatai, apibendrinantys Lietuvos ir Vidurio Europos regiono studentų bei absolventų nuomones, bus pristatyti 2015 metų spalio mėn. Jie atskleis studentų vertybes ir požiūrius ne tik į karjeros perspektyvas, bet ir į aukštojo mokslo institucijas.
„Tikimės, kad šio tyrimo rezultatai bus informatyvūs ir svarbūs ne tik studentams, atsakingai besiruošiantiems žengti pirmuosius karjeros žingsnius, bet ir darbdaviams, ieškantiems būdų, kaip pritraukti ir išlaikyti Y kartos talentus. Viliamės, kad aukštojo mokslo įstaigų atstovai taip pat atkreips dėmesį į tyrimo išvadas, ypač į probleminius aspektus, ir galbūt šis projektas paskatins imtis bei įgyvendinti teigiamus pokyčius švietimo sistemoje “, – teigė Deloitte personalo vadovė Aistė Lapinienė.