„CV-Online“ kartu su ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu jau ketvirtą kartą rinks geriausius vadybos ir pardavimų specialistus tarp studentų. Kasmet konkursas „Pardavimų Guru“ sulaukia didelio studentų ir įmonių, kurios ieško naujų talentų, dėmesio.
„Šiame konkurse studentai gali pademonstruoti tiek savo teorines žinias, tiek praktinius įgūdžius, – sako „CV-Online“ marketingo vadovė Rita Karavaitienė. – Stipriausieji turės komisijos nariams įrodyti, kad jie tikrai verti vadintis pardavimų guru. Įvairios pardavimų situacijos, užduotys, jei reikės, ir papildomi klausimai, leis kompetentingai komisijai lengviau apsispręsti“. Pasak jos, konkurse dalyvauja tie, kurie paprastai jaučiasi stiprūs pardavimuose ir sieja savo darbinę ateitį su šia sritimi.
Rima Valantiejienė, ISM komunikacijos ir pardavimų lektorė-konsultantė, mano, kad pardavimo vadybininko profesija šiuo metu nepelnytai nuvertinama. „Pardavimas yra daugiau nei mainai. Tai ir gebėjimas tikslingai vesti pokalbį, įtikinti, pateikti savo nuomonę. Kol kas šiai kompetencijai ugdyti Lietuvoje skiriama per mažai dėmesio, todėl nuolat piktinamės pardavėjų neprofesionalumu ir imame vengti jų, – įsitikinusi R. Valantiejienė. – Tokie konkursai atkreipia jaunų žmonių dėmesį į šią specialybę, ugdo jų profesionalų požiūrį į pardavimo procesą ir kelia klausimą, ką galima padaryti kitaip, kad pardavėjas Lietuvoje būtų patikimas patarėjas, o ne įkyrus prekės siūlytojas“.
Norintys dalyvauti konkurse ir susirungti su geriausiaisiais kviečiami registruotis tinklalapyje www.cvonline.lt iki lapkričio 20 dienos. Lapkričio 23 prasidės atkrentamieji turai, kurių metu studentai interaktyviai atsakinės į specialiai šiam konkursui profesionalų paruoštus klausimus. Studentai, surinkę aukščiausius įvertinimus, pateks į finalą. Jis vyks ISM Vadybos ir ekonomikos universitete gruodžio 4 dieną.
Laimėtojams be titulų bus įteikti ir prizai, kuriuos įsteigė bankas „Nordea“, „Tele2“ ir „Pigu.lt“.