Turinio Rinkodara
Jei norite diskutuoti forume, turite Užsiregistruoti arba Prisijungti
Vartotojas Pasisakymas
Žinutė parašyta: 2021-09-13 10:40:57 | Nuoroda

Kurdami turinį skaitmeniniam pasauliui, turite atsižvelgti į keletą esminių reikalavimų:

Autentiškumas reiškia, ar jūsų kuriama medžiaga atitinka jūsų prekės ženklo vertybes, yra unikali ir turi savo balsą.

Naudingumas - ar sukurtas turinys suteikia vertę potencialiems prekės ženklo vartotojams.

Ilgaamžiškumas - ar sukurtas turinys turės bendrų sąlyčio taškų su kita prekės ženklo veikla, ar bus plačiau naudojamas socialiniuose tinkluose ir formuos ryšį su klientais. Ar jis yra ir ar išliks aktualus?

Turinio rinkodara yra viena iš plačiausių skaitmeninės rinkodaros sąvokų, kuri yra labai svarbi kuriant prekės ženklo skaitmeninę strategiją. Turinys yra labai svarbus, nes jis yra visų rinkodaros kampanijų pagrindas. Aptardami turinį, pradedame nuo prekės ženklo misijos, vertės ir pagrindinės žinutės.


Visi su turiniu susiję sprendimai, kuriais siekiama atkreipti vartotojų dėmesį, didinti prekės ženklo žinomumą, kurti abipusę sąveiką ir skatinti pardavimus ar nurodytą veiklą, laikomi turinio rinkodara.

Kviečiame diskutuoti



 

Jei norite diskutuoti forume, turite Užsiregistruoti arba Prisijungti Mano temos | Trinti temą | Redaguoti temą