Mokymo programos
Vizualinės reklamos gamintojo mokymo programa
Valstybinis kodas: 440034202
Kodas pagal ISCED: 42334
Lygmuo ir/ar tipas:
Pagrindinis profesinis mokymas
Verslas ir administravimas
Pakopa: Programos, skirtos asmenims, turintiems vidurinį išsilavinimą
Studijų forma/trukmė
Dieninė: 2 m.

Anotacija arba apibūdinimas

MOKYMO DALYKAI IR PRAKTIKA
Bus mokomasi specialybės (reklamos mokslo, reklamos agentūros steigimo ir valdymo procesų organizavimo, reklamos užsakymų rengimo, kompiuterinių taikomųjų programų panaudojimo, spausdintos ir video reklamos kūrimo technologijos, komercinių pasiūlymų rengimo, marketingo pagrindų, reklamos priemonių kūrimo, reklamos poveikio tyrimo, drabužių demonstravimo, kosmetikos panaudojimo, apskaitos pagrindų, raštvedybos, profesinio etiketo, darbų saugos, informacinių technologijų, specialybės užsienio kalbos, ekonomikos ir verslo pagrindų ) dalykų, o taip pat bendrųjų (dorinio ugdymo, valstybinės kalbos kultūros ir specialybės kalbos, menų ir meninės raiškos, estetikos, kūno kultūros, civilinės saugos) dalykų.

Praktiniai gebėjimai ugdomi mokomosios (37 savaičių) ir baigiamosios (15 savaičių) praktikų, kurios atliekamos mokyklų (centrų) praktinio mokymo dirbtuvėse, taip pat prekybos, reklamos, gamybos, firmose, įmonėse, įstaigose ir organizacijose, metu.

Pasidalink Facebook'e

Kvalifikacijos aprašas

DARBO APRAŠYMAS
Reklamos komersantas, dirba reklamos agentūrose, masinio informavimo priemonių įstaigose ar įmonių reklamos skyriuose. Jie organizuoja ir rengia prekių bei paslaugų reklamą spaudoje ar kitose informavimo priemonėse. Gali dirbti reklamos vadybininko padėjėju. Įvertina reklamos išlaidas ir efektyvumą, padeda įmonei kurti savo įvaizdį. Veda derybas su partneriais (reklamos gamintojais ir užsakovais), sudaro bendradarbiavimo sutartis, rengia ir naudojasi dokumentacija užsienio kalba. Dirba su biuro technika: kompiuteriu bei kita technika. Intensyvus bendravimas su reklamos užsakovais, dažnai nenormuota darbo diena kelia specifinius psichinius ir fizinius reikalavimus reklamos komersanto profesijai.

PROFESINIAI GEBĖJIMAI
Sėkmingą reklamos komersanto darbą lemia vadybos, dizaino ir meno pagrindų, reklamos, vartotojų psichologijos, užsienio kalbos žinios, darbo kompiuteriu įgūdžiai ir kt. Labai svarbios tokios asmenybės savybės kaip kūrybiškumas, taktiškumas, motyvacija, komunikabilumas, organizaciniai ir vadovavimo gebėjimai. Taip pat gera fizinė ir psichinė sveikatos būklė (atsparumas stresams, greita orientacija, gera iškalba, maloni išvaizda, gera judesių koordinacija ir pan.). Reklamos komersanto darbą sunku dirbti žmonėms, turintiems rimtų kalbos, judėjimo ir kitų sveikatos sutrikimų.

PROFESINĖS PERSPEKTYVOS
Reklamos komersanto profesija yra paklausi. Plečiantis aptarnavimo įmonių tinklui, auga kvalifikuotų reklamos specialistų poreikis. Ji gimininga tokioms profesijoms kaip reklamos vadybininkas, biuro komersantas, prekybos komersantas. Profesijos socialines garantijas nusako LR įstatymai.

Įstaigos, ruošiančios pagal šią mokymo programą
Pavadinimas Miestas/Savivaldybė Adresas
Klaipėdos paslaugų ir verslo mokykla Klaipėda J. Janonio g. 13
Kauno buitinių paslaugų ir verslo mokykla Kaunas V. Krėvės pr. 84
Vilniaus paslaugų verslo darbuotojų profesinio rengimo centras Vilnius Didlaukio g. 84
Alytaus profesinio rengimo centras Alytus Putinų g. 40
Šiaulių profesinio rengimo centras Šiauliai Gardino g. 4
Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centras Vilnius Kalvarijų g. 159
Komentarai

Komentuoti gali tik registruoti Studijos.lt vartotojai

Aš jau esu ePasas.lt vartotojas  Tapti ePasas.lt vartotoju