Vartotojas | Pasisakymas |
---|---|
Žinutė parašyta:
2011-04-13
11:38:59
| Nuoroda
Rinkodara – tai vadybinis procesas, kuris nustato vartotoją, įvertina jo poreikius (norus) ir juos efektyviai ir pelningai patenkina. Norite išmokti gerai pažinti vartotoją – jo norus, neišspręstas problemas, nepatenkintus poreikius??? Norite išmokti užtikrinti sėkmingą verslą prekių, paslaugų ar idėjų rinkoje??? Taip??? Tada Jums tinka RINKODAROS studijos TTVAM!!! |
|
Žinutė parašyta:
2011-04-22
15:07:43
| Nuoroda
Manau, jog rinkodaros specialistai yra vieni iš reikalingiausių šiuo metu Lietuvoje... |
|
Žinutė parašyta:
2011-04-24
20:41:46
| Nuoroda
SauliusSJ rašė:
Manau, jog rinkodaros specialistai yra vieni iš reikalingiausių šiuo metu Lietuvoje... Ir kuo paremtas šis teiginys jeigu ne paslaptis? |
|
Žinutė parašyta:
2011-04-27
10:45:43
| Nuoroda
Rinkos tyrimais, bei teoretikų ir praktikų pasisakymais šia tema |
|
Žinutė parašyta:
2011-04-28
10:53:23
| Nuoroda
Atvirų durų diena TTVAM‘e |
|
Žinutė parašyta:
2011-05-05
08:42:49
| Nuoroda
Dar vienas straipsnelis apie rinkodaros ir reklamos specialybes mūsų aukštojoje mokykloje tik jau balsas.lt www.balsas.lt/naujiena/536687/rinkodara-ir-reklama-studijos-jungiancios-mokslus-ir-kuryb |
|
Žinutė parašyta:
2011-05-05
08:54:40
| Nuoroda
Labas rytas Kaip nuotaikos? |
|
Žinutė parašyta:
2011-05-06
12:35:39
| Nuoroda
Sveiki, esu Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokyklos trečio kurso tarptautinio verslo studentė. Atlieku marketingo tyrimą, norėdama išsiaiškinti 10-12 klasių moksleivių pasirinkimo kriterijų svarbą renkantis universitetą. Jei galite, skirkite šiek tiek savo laiko ir užpildykite šią anketą. Anketa yra konfidenciali ir Jūsų duomenys niekur nebus skelbiami. Dėkoju už bendradarbiavimą. |
|
Žinutė parašyta:
2011-05-19
16:25:36
| Nuoroda
Nauja Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos studentų sukurta reklama Jums! |
|
Žinutė parašyta:
2012-04-24
08:32:12
| Nuoroda
Iš tiesų sėkmingoje rinkodaroje turėti derėti ir viena, ir kita. Tačiau koks turi būti santykis tarp šių dedamųjų? Kada reikia remtis skaičiais, o kada žvelgti kūrybiškai? Rinkodara – studijų programa tiems, kurie veržlūs, ambicingi ir baidosi monotonijos, nes kiekviena situacija rinkodaroje yra unikalus iššūkis. Jei tave tai traukia, nedvejok – rinkodaros studijos padės išsiugdyti ir analitinius mokslininko gebėjimus, ir slaptą bet kurio verslininko ginklą – nuojautą, kur „sukasi“ pinigai : ) |