Vartotojas | Pasisakymas |
---|---|
Žinutė parašyta:
2009-03-04
22:47:43
| Nuoroda
Sveiki, kraujo broliai, iki egzamino likus 11-ai savaiciu, suskubau ruostis |
|
Žinutė parašyta:
2009-03-05
16:16:38
| Nuoroda
Pati ruošiuosi rašyti interpretaciją, nes lengviau sekasi.:) o gan gera knyga, kurioje pilną pavyzdžių, kaip gerai parašyti interpretacijas tai:Literatūros teksto interpretacija.kas be ko, daug įvairių lentelių ir šiaip visko mokytoja mokykloje išdalina.:) tai taip ir ruošiamės.;D |
|
|
|
Žinutė parašyta:
2009-03-05
18:45:41
| Nuoroda
Man tai atrodo, kad jau nebeimanoma nieko ismokti per 2-3men. Reikejo mokytis visus metus. Na, dabar galima tik tobulint savo darbus ir panasiai. |
|
Žinutė parašyta:
2009-03-05
19:52:40
| Nuoroda
Cia mano ne pesimistiskos mintys. Tai reikejo mokytis visus 12 metu . Na ne 12, nuo tos klases, kada pradejo mokyti interpretacija. Nors i ja ieina ir visa rasyba, sakiniu formuluotes.. Manau sito jau nebegalima ismokti. Sakau tik tobulet imanoma, ir stengtis mokytis is savo dar padarytu klaidu. Tai vat |
|
Žinutė parašyta:
2009-03-06
01:13:53
| Nuoroda
As mastau, gal reiketu rinktis interpretacija ir ruostis lyrika, nes juk vistiek vienas is pasirenkamu variantu bus is sios literaturos rusies. Sutrumpetu autoriu sarasas, palengvetu pasiruosimas.
Visiskai neturiu noro veltis i bereiksmes diskusijas, taciau tiesiog negaliu susilaikyti @svajotoja Mes cia bandome kalbetis apie ruosimasi egzaminui, o ne mokymasi nuo nulio. Jei tau sunku pajausti skirtuma tarp siu dvieju dalyku, tai, manau, bus nelengva ir per teksto suvokima Na, o jei jau, kaip pati sakai, kazko neismokai per visus metus, tai per 2-3 men. nebeuzpildysi siu spragu, t.y. teksto suvokimo uzduoti gali pamirsti |
|
Žinutė parašyta:
2009-03-06
13:06:48
| Nuoroda
SOKOLADINIS. O tu skaitei ka as parasiau? as kalbejau visai ne apie suvokimo uzduotis, o vien tik apie interpretacija ir nereikia cia isvedzioti, kad nesusivoksiu per suvokima. Paistai kazkokius dalykus cia tu. Mano tokia nuomone yra ir as ja galiu laisvai isreiksti. Tai vat. |
|
Žinutė parašyta:
2009-03-06
21:08:29
| Nuoroda
Aš esu tikras, kad rašysiu interpretaciją. |
|
Žinutė parašyta:
2009-03-06
21:16:21
| Nuoroda
Be kalbu rasysiu interpretacija. Neisduosiu vienos paslapties del rasiniu rasymo. Vis delto - mes konkurentai O ka cia kartotis??? tik izangas ir bruozus autoriu. |
|
Žinutė parašyta:
2009-03-07
17:33:54
| Nuoroda
galėtum ir išduoti tų paslapčių dėl rašinių rašymo |
|
Žinutė parašyta:
2009-03-07
18:24:36
| Nuoroda
@Sanosuke Paslaptis Nr. 1 - reikia naudoti pacius israiskingiausius zodzius, kurie tokiais butu pripazinti objektyviai, pavyzdziui, pelne pirmaja vieta metu istiktuko rinkimuose Ir tuomet tik pyst - ir tu jau dievas 100-ukas garantuotas |
|
Žinutė parašyta:
2009-03-07
19:31:39
| Nuoroda
Visai ne tuose dalykuose esme. Deja. O jeigu cia buvo juokas - tai... atsiprasau. |
|
Žinutė parašyta:
2009-03-08
15:43:02
| Nuoroda
Kodel tu pries mane nusistates? Imi jau nervinti is tikruju. |
|
Žinutė parašyta:
2009-03-08
16:55:44
| Nuoroda
Muuuuu yra JI, o ne JIS, kaip kiti mano. |
|
Žinutė parašyta:
2009-03-08
17:59:11
| Nuoroda
Tai nesvarbu ar jis, ar ji. |
|
Žinutė parašyta:
2009-03-08
18:03:07
| Nuoroda
Manau, lietuvių kalbos egzaminui reikia ne tik raštingumo įgūdžių, bet, svarbiausia, kultūrinio ir literatūrinio išprusimo. Kai pagalvoji, egzaminas tikrai nebūtų sunkus, jei moksleiviai daugiau paskaitinėtų, ilgėliau laiko praleistų ne tik prie teorinių lietuvių kalbos dalykų... Ir į viską pažvelgtų neatmestinai... Aš pats dėstau dvyliktokams.Matau jų problemas. Gal todėl ir sukūriau tinklapį pakalbekim.lt , kurio tikslas - ne suteikti aklą pagalbą nusirašinėjant, bet paskatinti, parodyti,kaip galima mokytis kartu. Gaila, kad dauguma mokinių yra įpratę tik nusirašyti, o paskui tėkšteli: gavau tiek mažai, o viskas juk buvo iš interneto... Taip, tame ir bėda, kad iš interneto. Visiškai nepatikimi šaltiniai, nepatikrinti rašiniai... Savo tinklapyje talpinu įvairią informaciją, stengiuosi viską kruopščiai peržiūrėti. Jame yra ne tik teorijos, bet ir praktinių pavyzdžių(testų, interpretacijų, samprotavimo rašinių)... Sąrašą būtų galima tęsti... Jei kartais susidomėjote, prašau, užsukite. Puslapis nemokamas, jis skirtas mano abiturientamas ir kolegoms lituanistams,bet man neskaudės, jei pasidairysite ir Jūs... |
|
Žinutė parašyta:
2009-03-09
02:32:26
| Nuoroda
Nusprendziau, jog rasysiu samprotaujamaji rasini... tik stai neaisku ar mano sprendimas pasiteisins |
|
Žinutė parašyta:
2009-03-09
15:07:31
| Nuoroda
Muuuuu rašė:
svajotoja_ rašė:
Kodel tu pries mane nusistates? Imi jau nervinti is tikruju. Ar aš? Vaje, aš taiki asmenybė. Gal tik taip pasirodė. Bet apie paslaptis... Na man asmeniškai pasirodė netinkamas pasisakymas. Įžeisti nenorėjau, todėl atsiprašau, jei itin sureagavai ir neimk taip giliai į širdį - nieko piktybiško Vis dėlto, jeigu erzina tu gali ignoruoti mano komentarus. Visi mes turime savo nuomonę Bet nesakyk - ironijos nevengi vis tiek gerai, issiaiskinom, as tai nepykstu |
|
Žinutė parašyta:
2009-03-09
21:14:27
| Nuoroda
@Muuuuu Visko gali pasitaikyt... gali tekti tokios temos, kad sunkiai ka beisgimdysi, juolab kad lakas labai ribotas... Taciau jei teks interpretuot kazka is nevirskinamu autoriu, bus sunku susilaikyti nuo negatyvumo interpretuojant Beje, neturiu jokio noro grizti prie biografiju ir kurybos bruozu mokymosi... mokymosi mintinai |
|
Žinutė parašyta:
2009-03-11
10:01:50
| Nuoroda
petged rašė:
Manau, lietuvių kalbos egzaminui reikia ne tik raštingumo įgūdžių, bet, svarbiausia, kultūrinio ir literatūrinio išprusimo. Kai pagalvoji, egzaminas tikrai nebūtų sunkus, jei moksleiviai daugiau paskaitinėtų, ilgėliau laiko praleistų ne tik prie teorinių lietuvių kalbos dalykų... Ir į viską pažvelgtų neatmestinai... Aš pats dėstau dvyliktokams.Matau jų problemas. Gal todėl ir sukūriau tinklapį pakalbekim.lt , kurio tikslas - ne suteikti aklą pagalbą nusirašinėjant, bet paskatinti, parodyti,kaip galima mokytis kartu. Gaila, kad dauguma mokinių yra įpratę tik nusirašyti, o paskui tėkšteli: gavau tiek mažai, o viskas juk buvo iš interneto... Taip, tame ir bėda, kad iš interneto. Visiškai nepatikimi šaltiniai, nepatikrinti rašiniai... Savo tinklapyje talpinu įvairią informaciją, stengiuosi viską kruopščiai peržiūrėti. Jame yra ne tik teorijos, bet ir praktinių pavyzdžių(testų, interpretacijų, samprotavimo rašinių)... Sąrašą būtų galima tęsti... Jei kartais susidomėjote, prašau, užsukite. Puslapis nemokamas, jis skirtas mano abiturientamas ir kolegoms lituanistams,bet man neskaudės, jei pasidairysite ir Jūs... Pažįstu žmonių, kurie skaito rimtesnę literatūrą nei daugelis mokytojų.Man apskritai ta sistema lietuvos yra absurdiška, kai reikalaujama per 3h parašyti rašyti ne bet kokia tema, bet galima sakyti sunkiai filosofine.Tarkim: Ar vienišas žmogus gali būti laimingas? Žinau mokytojų, kurie sako patys sunkiai per 3h parašo, aišu parašo, nes skiriasi ir patirtis.Yra ir mokinių parašančių, bet esmė, kas per reikalavimas-aiški mintis, idealiai tvarkinga įžanga su išreikšta problema ir pagrindine mintimi ir t.t. Ir visa tai per 3h, neturint jokių šaltinių po ranka, tik savo galvą...jūs kaip mokytojai nekurkit tokių tinklapių,o eikit į Švietimą ir kovokit už mokinius, daugelis kurie atėjo iki 12 klasės, ypač gimnazijose ir rinkosi VBE, tikrai nedaro atmestinai,o paskaito dar daugiau. Norėčiau paskaityti tų visų mokytojų ekspertų rašinius tokiom pačiom sąlygom, turbūt būtų visiškai atšokę nuo realybės. |
|
Vartotojas neegzistuoja |
Žinutė parašyta:
2009-04-05
09:01:58
| Nuoroda
gal kas turit lyrikos kuriniu analizu pvz..arba bent kokia lyrikos kurinio interpretavimo atmintine? |