Vartotojas | Pasisakymas |
---|---|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
16:53:20
| Nuoroda
Buna buna ju. Daznai koks 1 antroje dalyje, kur skiriami 2 taskai, ir koks dar 1 treciojoje dalyje uz kuri 3 taskai. Nepatinka jie nes visalaik kai atsakyma parasau, nesu tikras kad teisingai padariau ... + girdejau, kad padidino zodiniu uzdaviniu skaiciu |
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
16:54:02
| Nuoroda
Tikimybes lengva atskirti,kai žodeliai yra ar arba ir, jei ar tada +,o jei ir tada daugini. Statistikos bus nemažai ir tikrai bus dispersija, o imtį ir dispersiją suskaičiuoti turėtų duoti apie 5 taškus. |
|
|
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
16:57:50
| Nuoroda
Tai neblogai tada, visai noreciau tokiu 3 dalyje. Dabar kolkas nepamenu, nes man liko vienintele tema pakartot, bet kiek atsimenu nebuvo sunki, deka ismaniojo skaiciuotuvo ;D |
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
16:59:57
| Nuoroda
Ten juodas, juodas ,juodas skaičiavimas.... ten ne tai,kad sunku,bet užknisantis skaičiavimas. |
|
|
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
17:04:18
| Nuoroda
Tikiuosi, jog nebus judėjimo arba sunkaus darbo uždavinio, nes nelabai kaip bus. Ir apskritai, nec'as arba parengė sunkų egzaminą, nes pirmi metai, kai tokia struktūra, arba atvirkščiai, lengva, nes pirmi metai taip. Tikiuosi nebus taip, kad atsisėsiu ir galvoje bus tuščia ;/ |
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
17:10:09
| Nuoroda
Bus koks su judejimu stobal. Ar su tekmes greiciais. VIsad buna. Ten vienas isvyko is vienos vietos bla bla bla, kitas is kitos ta pacia kryptimi bla bla bla, kada jie susitiks ar po kiek laiko... Tokiu jau ne viena pastebejau |
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
17:17:29
| Nuoroda
Negąsdink tu žmogaus, nemanau,kad įdės super duper sudėtingą, gi 30 proc. padaryta,kad b lygis išlaikytų. O ir taiso mokinio naudai. Sakė mums mokytoja viena dieną žymi,kad ten klaida,kitą jau nebe.Tiesiog nusiraminkit |
|
|
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
17:18:50
| Nuoroda
Viliuosi, jog bus kaip pavyzdinėje užduotyje ir įdės ką nors su išvestinėm, nes judėjimo uždavinio iš to streso tikrai neišspręsiu. Na, bet kaip bus taip, taip bus. Bet geriau būtų, kad nebūtų |
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
17:25:30
| Nuoroda
Jei bus kaip pavizdynei tai dekosiu necui 24 |
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
17:32:03
| Nuoroda
O kokiu būdu spręsti 13 pavyzdinėj? |
|
|
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
17:33:50
| Nuoroda
23 tai tikrai sunkus buvo, bet mokytoja išaiškino, jog jeigu yra įstrižainės/kraštinės ir reikia kampus rasti, tai visada pagal tą formulę reikia spręsti. O 31 tai labai nemalonus, tos šaknys. feee. Bet jis vis viena mielesnis širdžiai nei judėjimo ;D |
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
17:35:31
| Nuoroda
Neberandu sasiuvinio su sito egzu sprendimais, gal galit pasakyt kaip 23 is 2012 pavizdynes issprest ar bent uzvest ant kelio? |
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
17:39:04
| Nuoroda
Cn po 2 -n = 23 Toliau bedravardiklint reikia. Gausis diskriminantas ir vienas n tiks. |
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
17:39:54
| Nuoroda
Na as tai spresciau taip. Duoti du taskai A ir B. Gali susirasti ju vidurio taska C. C gaunas (3;0) |
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
17:41:32
| Nuoroda
Cia apie 13 kalbejau. |
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
17:42:10
| Nuoroda
YRA formulė daugiakampių. n(n-3)/2 tada prisilygini 35 turėtum gauti kvadratinę lygtį. Vienas neigiamas gaunasi,o kitas lygtais 10. |
|
|
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
17:47:03
| Nuoroda
Taip, issireiskus tikimybe kur parase, ta pati israiska gaunasi. Reiks tas 2 formules daugiakampiu ismokt, nes ziuriu be ju neapsieina egzaminai |
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
17:50:15
| Nuoroda
Ir kvadrato istrižainių formulės nepamiršk , plius x2 >9 bus x modulis>3 ir -3 (Mokytoja sakė , čia pagrindinė vaikų klaida) |
|
|
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
17:50:25
| Nuoroda
O šiaip, kaip tikitės išlaikyti egzaminą? ;D |
|
Žinutė parašyta:
2012-06-05
17:53:37
| Nuoroda
Nieko negali zinoti, noreciau bent 90 sauti nors ant matiekos. Bet buna, kad nesamoniu pridarau paprasciausiose uzdaviniuose ir ate taskams lieka pasakyti Ypac nemegiamos temos vektoriai, tikimybes, pagreiciai, darbo uzdaviniai mane sunaikins jai ju bus daug. |