Vartotojas | Pasisakymas | |
---|---|---|
Žinutė parašyta:
2010-06-01
16:39:26
| Nuoroda
Na Sveiki, aš irgi užsinorėjau pasidalinti savo išgyvenimais Pradėsiu nuo interpretacijos (rašinio atsisakiau jau vienuoliktoj klasėj, nes lietuvių mokytoja patikino, kad rašinį vertinant objektyvumo nėra.) Pastebėjau, kad labai mažai kas rinkosi Vaičiūnaitę. Sudėtinga ji jums pasirodė? Nes aš kai pamačiau ištraukas, išsigandau Savickio novelės. Ta likusi jos dalis bendrajam kontekstui išgąsdino. Pasižiūrėjau į drobulės ištrauką. Gerai tą vietą atsiminiau, knygą esu skaitęs ir labai ilgai analizavom patį kūrinį, nes žinojom, kad jis bus egzamine. Ta prasme labai tikėjomės Tačiau, kad ir kiek drobulę analizuotum, tai labai sudėtingas kūrinys, apimantis visus gyvenimo aspektus. Tad ten labai nesunku užakcentuoti neesminius dalykus, ištrauka atbaidė savo dideliu penu interpretacijoms. Apsidžiaugiau dėl Vaičiunaitės, buvau iškalęs visus kūrybos bruožus ir dar papildomai pasiskaitęs. Šiaip modernistų kūrybą interpretuoti man lengviau sekėsi nei klasikų. Tad patikėjau tais mokytojos žodžiais ir labai nesunkiai išanalizavau eilėraštį. Tik dėl vieno abejoju. Kad ir nurodžiau interpretavimo kryptyje, kad svarbiausias lyrinio subjekto santykis su istorija, pas mane visose pastraipose to santykio galbūt buvo per daug. Truputi neramina, kad nežiūrėjau į Vaičiūnaitę, kaip į miesto poetę, bet tikiuosi ir nereikėjo. Akcentavau kelis įvaizdžius: Vijoklius, Stikso upę, žaliuojantį klevą ir klasicistinius paveikslus, Sargybinį, kovojanti su orda, kuris tarsi turi atspindėti istorijos didybę, plytas ir gal dar kokią smulkmeną aiškinau, dabar neatsimenu. Įžiūrėjau nemažai priešpriešų eilėraštyje. Maždaug pagrindinė mintis, kad istorija dabar nevertinama, tačiau lyrinis subjektas nori parodyti jos vertę, savo ypatingu santykiu su istorija. Žinau, kad išvadoje truputi nusišnekėjau, nes nebetilpau į lapą, reikėjo apkarpyti interpretavimą. Na stengiausi rašyti kuo paprasčiau, be aukštų materijų, nes žinau, kad tai tik sukelia problemų. Tikiuosi, kad interpretacija bus visai padori Teksto suvokimas pradžiai išgąsdino dėl savo ilgio ir eilėraščio, bet po to pamačiau, kad viskas labai normaliai. Pats tekstas buvo geras ir teisingas, todėl buvo lengviau įsigilinti. Tačiau klausimai labai jau tokie... Sukti. Nemažai klausimų atsakiau, kaip, kad daugelis. Prie Lietuvos kultūros istorinių faktų rašiau knygnešius ir kažkodėl sugalvojau parašyti "vargo mokyklas". Bet neįsivaizduoju, ar čia į temą. tie viduriniai suvokimo klausimai buvo visai geri. Ypač saldainiukas buvo, kur reikėjo išrašyti tris dalykus dėl kurių Vilniaus, kaip kultūros sostinės šventė buvo gera. Nuo 11 ar 12 klausimo jau viskas aptemo. Visiškai nesu tikras dėl kažkokio atsakymo, nes su kuo kalbėjau, visi rašė skirtingai. Tik dėl tos kalbinės priemonės, parašiau, kad įterptas šalutinis sakinys. Nors iš tikro prie pagrindinio prijungtas šalutinis, bet šiaip esmė ta pati. Dėl to tikiuosi atlaidžios vertintojos, bet kažko super nesitikiu. Apskritai egzaminą įvertinčiau gerai. Buvau geros nuotaikos ir net buvau užsimiršęs, kad egzamine. Apie kažkokius vertinimus nemąstau, nes lietuvių kalba, jau toks dalykas. Daug, kad ir nuo vertintojų ir šiaip nuo visokių niuansų priklauso. Tad prognozuoti savo balo - neįmanoma. (Sakau toms dvejoms žiniukėms). Turiu draugų, kurie ir 99 procentus surinko lietuvių egzamino, tačiau tikrai nebuvo tuo tikri. Tad nerodykit savo bukumo girdamiesi apie savo "išmanymą". |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-01
21:32:22
| Nuoroda
koks? rašė:
Sveiki, interpretacijos nerasiau, bet apie Vaidilioni kiek zinau, ji reiketu sieti su Brazdzioniu. o del teksto suvokimo metaforu, tai teisingai turetu buti sirdi kurenti ir dar kazka su sirdim daryti , atrodo, sildyti, nes "ledinis barokas" - tai epitetas. Ledinis barokas, manau, net ne epitetas, o tiesiog skulptūrų pavadinimas.. jei ir jį priimti, kaip už epitetą, tai epitetas būtų tik ledinis, barokas jau daiktavardis |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-01
21:35:00
| Nuoroda
vitae rašė:
Baika tas pavadinimas Jeigu parašei puikią interpretaciją, tai nei taškelio neturėtų atimti Kur kas baisiau, kad yra tokių kurie sugebėjo vardą pavardę užsirašyti.... Visų žodžių skaičiuoti nereikėjo, tik 400 ribą pažymėti. Rimtai yra tokių? O jergutėliau... |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-01
21:43:32
| Nuoroda
~ImaGinatiOOn~ rašė:
kariaujantis rašė:
ar Šatrijos Ragana yra psichologinio realizmo atstovė ar romantikė? Vienur rašo taip kitur kitaip
neoromantike ji. bet apysakoj sename dvare yra psichologizmo bruozu. apskritai tai ji moderniste, o modernizmas ten darskyla i tuos visus neoromantizmus, simbolizmus, jam budingas psichologizmas. tikiuosi, supratai Sorry, bet nusišnekėjai Iš kur Šatrijos ragana modernistė, kai ji tokio amžiaus rašytoja?:D Neoromantizmo tada dar nebuvo. Buvo impresionizmas, simbolizmas, romantizmas |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-01
21:54:17
| Nuoroda
Giedre1 rašė:
Iskilo klausimas del rasymo juodrastyje samprotavimo rasinio metu. Cia rasiau ir piestuku, ir kitos spalvos parkeriu nei svarrastyje, vykdytojam nepranesiau, nes buvo teigta, kad juodrasciai bus sunaikinami. Taciau kaip veliau pamaciau vykdytojai viska sudejo i viena vieta. Gal kas zinote kaip yra is tikruju? Mano darbas bus nevertinamas ir reikes perlaikyti, ar vis delto uzskaitys? juodraščio tikrintojai neskaito, nesvarbu, kad sudėta į vieną vietą. |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-01
22:52:20
| Nuoroda
sarma rašė:
Gal žinot kokių pratimų dėmesio koncentracijai pagerinti? Nes toookia išsiblaškiusi pasidariau, atrodo ir stengiuosi susikaupt ir atidžiai skaitau, bet vis tiek vis pražioplinu ką nors ir pastoviai per bandomuosius dėl to netenku kokių 20-330% taškų. matematiką ir noriu ją kuo geriau išlaikyti, bet pradeda darytis baisu, kai kelintą kartą iš eilės nesugebu iki galo perskaityt sąlygos ir sufantazuoju savo, arba pametu skaičius/ženklus . Siūlau pakankamai miegoti, sveikai maitintis(dabar įtrauk riešutus, žirnelius į savo racioną), dar galėtum valgyti ką papildomai, man asmeniškai bičių duonelė labai padėdavo. O šiaip aš prieš kiekvieną svarbesnį įvykį pamedituoju, man padeda susikaupti |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-08
13:26:07
| Nuoroda
Ingridėle, galiu pasakyti, slėpkis su savo tais šimtukais, niekam jie neįdomūs. Atsakymus iš lempos muši ir po to dar sakai tipo "12 yra 1,2", kai pamatei, kokius atsakymus kiti rašo Išvis, jei šimtukus surinkai, eik į "studentams" skiltį, nes tu jau praktiškai studijuoji, kur nori. Ačiū už tavo vargą giriantis. O apie egzą, tai nustebino, kad jis tikrai nebuvo sunkus. Prasimečiau su paskutiniu uždaviniu, sprendžiau labai ilgai, o kai susidariau lygčių sistemą, tai jos išsigandau Per paskutinį uždavinį nespėjau priešpaskutinio išspręsti, bet jau niekis, būna visiems. Kiti uždaviniai nesunkūs, bet tiksliai žinau, kad yra kur padariau klaidų. Ten su tikimybėm kur buvo, tai antroj užduoty niekas nenaudojo niutono binomo? Ta prasme C vieneto nuo 5 x p^1 x q^4?. Gavosi atsakymas 80/243. ;O. Šiaip stebėtinai daug visokių išvestinių, integralų, paprastų artimetinių veiksmų tiesiog. Na bet parašiau ir gerai, nukrito dar vienas akmuo. Jau bus kaip bus, bet visiems linkiu kuo geresnių rezultatų. Išskyrus Ingridėlę, nes ji ir taip šimtą gaus, nėra ko linkėti. |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-08
13:26:54
| Nuoroda
Gretukass rašė:
aurete rašė:
aaatanoD rašė:
na aš įsistačiau 360 laipsnių, po to cos360 gavos 1 ir 1 kvadratu yra 1 ir +3 tai gavau 12/4 =3 Na aš mąsčiau šitaip. Bet čia ne didžiausia reikšmė o kodėl? aš irgi panašiai skaičiavau.. kad cos daugiausia gali būt vienas.. tai max ir yra 1,tada vardiklyje 3+1.. 12/4 gaunasi 3.. Didžiausia reikšmė yra 4, nes cosx gali būti lygus nuliui |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-08
13:28:31
| Nuoroda
O taško D koordinatės (16;7) |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-08
13:30:10
| Nuoroda
Dainius rašė:
NONcom rašė:
Ingridėle, galiu pasakyti, slėpkis su savo tais šimtukais, niekam jie neįdomūs. Atsakymus iš lempos muši ir po to dar sakai tipo "12 yra 1,2", kai pamatei, kokius atsakymus kiti rašo Išvis, jei šimtukus surinkai, eik į "studentams" skiltį, nes tu jau praktiškai studijuoji, kur nori. Ačiū už tavo vargą giriantis. O apie egzą, tai nustebino, kad jis tikrai nebuvo sunkus. Prasimečiau su paskutiniu uždaviniu, sprendžiau labai ilgai, o kai susidariau lygčių sistemą, tai jos išsigandau Per paskutinį uždavinį nespėjau priešpaskutinio išspręsti, bet jau niekis, būna visiems. Kiti uždaviniai nesunkūs, bet tiksliai žinau, kad yra kur padariau klaidų. Ten su tikimybėm kur buvo, tai antroj užduoty niekas nenaudojo niutono binomo? Ta prasme C vieneto nuo 5 x p^1 x q^4?. Gavosi atsakymas 80/243. ;O. Šiaip stebėtinai daug visokių išvestinių, integralų, paprastų artimetinių veiksmų tiesiog. Na bet parašiau ir gerai, nukrito dar vienas akmuo. Jau bus kaip bus, bet visiems linkiu kuo geresnių rezultatų. Išskyrus Ingridėlę, nes ji ir taip šimtą gaus, nėra ko linkėti. Aš taip pat gavau 80/243 Čiotkai tada |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-08
13:31:45
| Nuoroda
aurete rašė:
Dainius rašė:
NONcom rašė:
Ingridėle, galiu pasakyti, slėpkis su savo tais šimtukais, niekam jie neįdomūs. Atsakymus iš lempos muši ir po to dar sakai tipo "12 yra 1,2", kai pamatei, kokius atsakymus kiti rašo Išvis, jei šimtukus surinkai, eik į "studentams" skiltį, nes tu jau praktiškai studijuoji, kur nori. Ačiū už tavo vargą giriantis. O apie egzą, tai nustebino, kad jis tikrai nebuvo sunkus. Prasimečiau su paskutiniu uždaviniu, sprendžiau labai ilgai, o kai susidariau lygčių sistemą, tai jos išsigandau Per paskutinį uždavinį nespėjau priešpaskutinio išspręsti, bet jau niekis, būna visiems. Kiti uždaviniai nesunkūs, bet tiksliai žinau, kad yra kur padariau klaidų. Ten su tikimybėm kur buvo, tai antroj užduoty niekas nenaudojo niutono binomo? Ta prasme C vieneto nuo 5 x p^1 x q^4?. Gavosi atsakymas 80/243. ;O. Šiaip stebėtinai daug visokių išvestinių, integralų, paprastų artimetinių veiksmų tiesiog. Na bet parašiau ir gerai, nukrito dar vienas akmuo. Jau bus kaip bus, bet visiems linkiu kuo geresnių rezultatų. Išskyrus Ingridėlę, nes ji ir taip šimtą gaus, nėra ko linkėti. Aš taip pat gavau 80/243 Pagal niutono binomą gavai, kad vieną kartą ras mašiną, o ne bent vieną Tai kaip gaut bent vieną? Logiškai mąstant, jei vieną kartą ras, tai ir bus taip. Kad rastų daugiau kartų, tikimybė mažesnė. Kaip tu sprendei tada? |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-08
13:32:22
| Nuoroda
Gretukass rašė:
RinTinTinaS rašė:
Laba, gal kas pamena koks atsakymas testinio klausimo, kur reikejo rast centrini kugio son pav isklotines kampa? aš gavau 144 koks tiksliai teisingas nežinau teisingas 144. Buvo formulė tam, bet aš nesugebėjau jos pastebėti |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-09
18:44:36
| Nuoroda
futura rašė:
Saulute6 rašė:
O man tai dar neaiski buvo ta uzduotis su tuo akvariumu.. Per egzamina gal 10kart perskaiciau ta uzduoti , ar ten tipo kai pyle vandeni i akvariuma ta likuti kuris netilpo perpyle i kita, ar kai pamate, kad netelpa tas vanduo , visa vandeni perpyle i didesni... nes nu ka as zinau, kaip galima pamatuot vandens auksti , kai netalpa akvariume... Nu zodziu, turbut cia tik man vienai neaisku buvo D Turbūt per giliai kapstei. Tiesiog buvo duoti duomenys vandens tūriui rasti, o tada tiesiog pagal kito akvariumo pagrindą ieškai jo aukščio, arba tiesiog aukščio kurį užims vanduo. Aš truputį per mažai vietos turėjau ten, tai tiesiog įterpiau kokio aukščio reikalingas antras akvariumas kad pilnai užimtų tas vanduo, tikiuosi kad tiks. Esmė kad pvz vienas akvariumas su pagrindu 2x4 turi vandens 30 aukščio, t.y. Vvandens=2x4x30=240 kubiniai vienetai. Antrojo pagrindas 3x8 o aukštis tarkime H. tai reikalingas tūris tokio akvariumo V=3*8*H=24H , tada sulyginam šį tūrį su vandens ir gauname aukštį (H). 24H=240 H=10 vnt. Čia tik mano nuomonė. Teisingas atsakymas berods buvo 33 |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-09
19:00:07
| Nuoroda
futura rašė:
SuperHP Egzamine Strujau Nepykit žmonės, vakar truputis daug reikalų, tiek egzai, tiek sodros, biržos (su tomis savo dabartinėmis machinacijomis) . Visi darome klaidų, nesu aš nei genijus nei einšteinas, pats didžiausių balų nesitikiu, bet imho turėtų būti neblogai. Šaunu, kad jūs padedate, toliau bendraukit, klaidų nedaro tas, kas nedirba. Matematikoje klaidų padaryti galima dar daugiau, nes šiais metais egzaminas labiau ne koncepcijas matematikos tikrino, ala paskaičiuokit šį integralą, paskaičiuokit nelygybęs, kurios bent iš savo rato draugų buvo labiausiai lauktos. O užduotys buvo daugiau tekstinės, ir kartais su užslėptomis mintimis, bei dviprasmiais klausimais, o teste netgi ir atsakymais. Bent aš visai negalvoju kiek bus, kaip bus taip bus, ko nes pats neretai komentarą su uždaviniu čia praleidžiu, nenoriu gadintis nuotaikos ar panašiai. Sėkmės visiems toliau gyvenime !:)
Mane tas ir gąsdina, kad kuo toliau, tuo egzaminai labiau panašėja į sukčių puotą, o ne į žinių patikrinimą. Klausimuose kur įmanoma slepiamos ir koduojamos mintys, o realių žinių nereikalauja. Nebuvo nei trigonometrinių rimtų lygčių, nei planimetrijos ar stereometrijos. 50 savybių žinai, tam, kad ateitum ir pamatytum, kad neapsimokėjo jų mokytis. ) Kiek žiūriu visi egzaminai turi teksto suvokimo užduotį. |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-09
19:01:03
| Nuoroda
Kenas rašė:
labas. kaip manot is ko susideda 20 uzdavinio 3 taskai? as blemba stacius kampus irodziau, o apsizioplines bendra kampa parasiau C . P.S galima tiketis +80 uz 53 taskus? Aš irgi panašiai surinkau. Tikėkimės kartu ;D |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-09
20:54:22
| Nuoroda
sarma rašė:
NONcom rašė:
Mane tas ir gąsdina, kad kuo toliau, tuo egzaminai labiau panašėja į sukčių puotą, o ne į žinių patikrinimą. Klausimuose kur įmanoma slepiamos ir koduojamos mintys, o realių žinių nereikalauja. Nebuvo nei trigonometrinių rimtų lygčių, nei planimetrijos ar stereometrijos. 50 savybių žinai, tam, kad ateitum ir pamatytum, kad neapsimokėjo jų mokytis. ) Kiek žiūriu visi egzaminai turi teksto suvokimo užduotį. Aš tai nematau nieko blogo tame, kad užduoda suktesnius klausimus. Gerai - patikrina ne tai, kaip moksleivis iškalė, bet kaip jis sugeba mąstyti pats. Ir kur jūs matematikos egzamine radot suktų klausimų (na, neskaitant paskutinio, jis buvo gana painus)? O šiaip... ką išmoksi, ant kupros nenešiosi, regis, tokia patarlė yra Man asmeniškai kilo bėda šiokia tokia su 9 uždaviniu, kuris iš tikro buvo juokingai lengvas. Bet niekaip nesupratau kas toje x ašyje pavaizduota Na bet pasirodo toks ir ne aš vienas. Labiausiai gaila klasiokų, kuriems lietuvių kalba nėra gimtoji. Jiems painesnę sąlygą suprasti iškart kyla bėdų. Suprantu, kai suktus klausimus uždavinėja per lietuvių ar istorijos egzaminą, bet matematika yra tikslus mokslas ir ne vieną sunervina, kai matematikoje randa netikslių sąlygų. Ir deja, kad ir kokia ta patarlė bebūtų, mes nė puse kiek išmokom, nenaudosim gyvenime.. Bet čia jau offtopic. |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-09
20:57:49
| Nuoroda
aroma rašė:
fainaa rašė:
Cia ,tam kas dar nezinojo ; Atmintinis akademinis piešinys Užduoties tikslas – patikrinti stojančiųjų į menų srities architektūros studijų programą „Architektūra“ pasirengimą piešinyje pavaizduoti objektus, aprašytus pateiktame tekste t. y. sugebėjimą sukomponuoti objektus tarpusavyje ir popieriaus lape, rasti ir teisingai pavaizduoti objektų proporcijas, išryškinti objektų formas, medžiagiškumą naudojant šviesotamsą, toną, liniją ir štrichą. Egzamino metu atmintiniam piešimui gali būti pateikiami ir apibūdinami geometriniai tūriniai objektai, buityje naudojami daiktai, baldai. Piešinys atliekamas grafito pieštuku, nenaudojant braižymo priemonių. Užduotis atliekama A3 formato vatmano lape. Užduočiai atlikti skiriamos 3 val. Didžiausias įvertinimo balų skaičius – 30
o kaip galetu buti suformuluota ta uzduotis? Pasakojo kažkada dėstytojas, kaip užduotis gali būti formuluojama. Kažka tokio sakė: XIX amžiaus kalėjimo interjeras, trijų ar keturių daiktu kompozicija su kėde, draperija ir dar kokiu biesu. Šiek tiek nusipurtėm tokią sąlygą išgirdę, bet šiaip sakė per egzaminą taip žiauriai nebūna. |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-09
21:17:29
| Nuoroda
SuperHP rašė:
Tai palaukit universitetines matematikos, jei tokia jums klius... Puse jos - TEORIJA. Ir atsiskaitymai ne tik is praktikos, bet ne ka maziau ir is teorijos - taip vadinami "koliai"... Nors informatikoje matematikos salyginai ir nera daug (palyginus su labiau "matematinemis" specialybemis), taciau man tokia matematika tikrai nera labai priimtina, nors ir suprantu, ir sekasi puikiai. Univere kažką mokytis, manau, jau vėl kitaip, nes visgi viskas orientuojama į tavo būsimą specialybę. Reikės mokytis, tai reikės, ir šuo kariamas pripranta ;D |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-09
22:56:31
| Nuoroda
O aš girdėjau, kad jeigu nori studijuoti filosofiją, tai iš pradžių studijuok specialybę iš kurios galėtum pragyventi, o po to studijuok filosofiją. ) Geriausias pavyzdys - etikos mokytojai. Visi su filosofijos aukštuoju, bet kažkaip, kiek papasakodavo, daug perspektyvų neturi. |
||
Žinutė parašyta:
2010-06-12
18:00:58
| Nuoroda
Saulute6 rašė:
Labavakara )) Aš interpretavau eilėraštį ir taipogi pastebėjau, kad jo niekas čia nejudina. Turbūt ne daugelis mėgsta eilėraščius interpretuot Galiu pasakyti tiek, kad rėmiausi autorės kūrybos bruožais, kuriuos buvau iškalęs. Visur juos bandžiau pabrėžti, o kryptį susidariau taipogi remdamasis kūrybos bruožais ("svarbiausias lyrinio subjekto santykis su istorija, kurį atskleidžia poetinio pasaulio įvaizdžiai ir detalės" kažką tokio parašiau). Vėliau tiesiog akcentavau simbolius, jų reikšmė aiškinau atskiromis pastraipomis, tačiau stengdavausi nepamesti bendros kūrinio idėjos, su visais simboliais kartu plaukė ir lyrinio subjekto santykis su istorija ir požiūris į ją. Šiek tiek pastebėjau mitologinio, istorinio konteksto. Jau iš tikro nelabai ką atsimenu, jau dvi savaitės po egzo ;O greit prabėgo ) |