Vartotojo Carbon pasisakymai
  Vartotojas Pasisakymas
Žinutė parašyta: 2010-06-24 16:12:12 | Nuoroda
Ali-LT_1991 rašė:

gal kas gali padeti su siuo uzdaviniu, nes nezinau nuo ko pradeti?
Rezervuaras uzpildytas 20 litru skysta chemine medziaga. Norima pagaminti 20l 16% koncentracijos skiedinio. Nupylus i kita inda tam tikra kieki chemines medziagos ir ipylus tiek pat vandens tirpalo koncentracija dar buvo per didele. Pakartojus sia operacija dar karta gauta 16% koncentracija. Kokios talpos inda reikia tureti norint nupilti chemine medziaga? Apskaiciuokite tame inde esancios medziagos koncentracija
 

 kvailokas uzdavinys, jei cia cheminis tai reiketu tankio. nes procentai eina tik nuo mases dalies, jei nepasakyta kitaip.

Žinutė parašyta: 2010-06-25 21:15:19 | Nuoroda
x-az2010 rašė:

Ta prasme Biologiją atrodo kažkiek moku. Rajone 2 vietą laimėjau, bet į ką ruošiantis egzaminui daugiausia dėmesio kreipti?

 Šiaip sakyčiau pagrindas žmogaus anatomija. Bet po mūsų egzo bijau ką ir prognozuoti, nes tai kas mūsų manymu buvo svarbiausia egze nebuvo įdėta. Tad mokėti reikia visko po truputį ;)

Žinutė parašyta: 2010-06-29 08:30:21 | Nuoroda

www.youtube.com/watch?v=wBCmt_pJTRA 

nuotaikai pasikelti prieš sužinant rezultatus ;D

Žinutė parašyta: 2010-06-30 17:04:34 | Nuoroda

Čia dalis straipsnio vienos lituanistės ekspertės.  Tikiuosi mano darbas nepakliuvo tarp tų kurios reikalauja teksto suvokimo pažodžiui.... Ech...

VBE vertinimas

 

VBE lietuvių kalbos rašiniai – samprotavimai ir interpretacijos – šįmet vėl buvo vertinami savivaldybių įsteigtuose centruose. „Vertintojų netrūksta“, – spaudoje džiaugėsi NEC direktorius, bet tai buvo tik maža dalelė tiesos – vertinti lietuvių kalbos rašinių mokytojai buvo skiriami neklausiant jų norų ar galimybių, dažnai pagal principą: pernai vieni, šįmet kiti. Ir niekam nesvarbu, kad tas varu atvarytas mokytojas jau keletą metų nemokęs dvyliktokų (ir nemokys, nes mokykla tapo pagrindine ar net aštuonmete), kad pats nesugeba interpretuoti, kad nieko nėra girdėjęs apie samprotavimo žanrą, nežino nei bendro moksleivių lygio, nei susitarimų dėl kalbos normų, neturi VBE vertinimo patirties… Vertintojų grupių vadovų liudijimu, buvo tokių vertintojų, kurie nemoka skyrybos, negeba dirbti su žodynu, neperskaito vertinimo instrukcijos, kuria savas taisykles (pavyzdžiui, reikalauja, kad įžangą ir pabaigą sudarytų vienodas eilučių skaičius!), nemoka net užsiregistruoti vertintojų puslapyje – rašo ne el. paštą, o savo tikrą adresą J.

Tvarkant mokyklų tinklą, ministerija aiškino, kad labai geras daiktas – mokytojų specializacija, kad nereikės tam pačiam mokytojui dirbti ir su penktokais, ir su paaugliais, ir su aštuoniolikmečiais–devyniolikmečiais – iš esmės jau suaugusiais žmonėmis. Kur dingsta tie specializacijos pažadai, kai reikia prievarta varyti žmones į VBE vertinimą? Kodėl penktokų mokytojai vertina VBE? Negana to, šįmet vertintojams NEC neorganizavo nė vieno seminaro! Tai kur tie šimtai vertinimo konsultantų, šiam darbui gavusių net kompiuterius? Gal už tuos pinigus geriau būtų išleistas koks nors „Vertinimo vadovas“?

Panaši situacija susiklostė ir su Vilniaus testo vertintojais. Kadangi bent kiek daugiau patyrimo turinčius mokytojus „paėmė“ vertinti rašinių, testams liko tai, kas liko… Viena jauna mamytė, tik šį pavasarį grįžusi iš vaiko auginimo atostogų, mielai dalijosi savo įspūdžiais atvirame interneto forume, o tuos jos „įspūdžius“ kaipmat pasigavo persigandę abiturientai ir jų tėveliai. Tikriausiai NEC specialistai vilniečių vertintojų net neįspėjo, kad negalima tokiomis įžvalgomis dalintis viešose erdvėse, kad neetiška daryti apibendrinimus iš mažos imties darbų, o mokiniai pašaipiai replikavo, kad norėtų pamatyti mokytoją, pasirašinėjančią vardu „Pupsiukee“…
Pupsiukee: Sveikos, na as zaliuoju valstybiniu teksto suvokimo taisyme. Ryt jau penkta diena, ryt net nuo 7 val pradedam, nes nespejam. Is Kauno centro gausim darbus jau antram vertinimui. Na o siaip, ka as galiu pasakyt – jeigu maximumas tasku yra 26 (po to dar daugins is 2), tai dazniausi ivertinimai 8–13 tasku. Baisu. Kai prasideda paskutiniai klausimai, tai nuliai, nuliai… Buvo keli darbai, kuriuos ivertinom 0 – as maniau, kad is teksto suvokimo neimanoma nulio gaut, pasirodo imanoma. Baisus mokiniu lygis, nesiorientuoja laikotarpiuose, raso, kad 19a kulturiniai reiskiniai buvo sulenkejimas, sovietizacija, sovietu sajunga ir dar visokiu “perliuku”. Neisivaizduoji, ko kai kurie lindo valstybini laikyt. Apie rastinguma kai kuriu irgi patylesiu, nesugeba citatos be rasybos klaidu nurasyt. Per 4 dienas musu grupe kiek istaise darbu (apie 2500, daugiau gal…) tai buvo tik 2 darbai, kur mokiniai surinko 23–24 taskus. Ziuresim, ka gausim is Kauno… O rasiniu vertinimo normos irgi labai aukstai uzkelusios kartele.

Didesnę patirtį turintys vertintojai galėtų paaiškinti, kodėl jaunosios specialistės rašė nulius – jos nežinojo, kad mokinio atsakymas neturi pažodžiui atitikti vertinimo instrukcijos… Kokius įvertinimus gaus abiturientai po tokių „specialisčių“ patikrinimo?

Kita vertus, kyla klausimas, ar galima šioje situacijoje kaltinti tik nemokančius tokio darbo vertintojus. Juk vertintojai – ne grybai miške, patys neužauga, juos reikia užauginti, paruošti, tinkamai įvertinti. Kieno tai darbas, kieno atsakomybė? Deja, šitie klausimai tik retoriniai…

Žinutė parašyta: 2010-06-30 17:21:58 | Nuoroda
Deivizs rašė:

Baisiausia, kad neteisingai įvertinti darbai nūna. Kažkokie degradai mokytojai pradinių klasių gali sušikt gyvenimą.

 sutinku. baisu net laukt rytojaus po tokių pasiskaitymų.

Žinutė parašyta: 2010-07-02 16:00:38 | Nuoroda

Noriu paklausti, ar ką nors po rašinio persodino į kitą vietą rašyt teksto suvokimą? Ir ar taip galima? Nes manęs asmeniškai nepersodino,o vieną draugą iš kito miesto persodino.... pasimečiau...

Žinutė parašyta: 2010-07-02 16:14:08 | Nuoroda
čiungačianga rašė:
Anglis ;] rašė:

Noriu paklausti, ar ką nors po rašinio persodino į kitą vietą rašyt teksto suvokimą? Ir ar taip galima? Nes manęs asmeniškai nepersodino,o vieną draugą iš kito miesto persodino.... pasimečiau...

 wtf? Kas čia per persodinimai dabar. Keista, labai keista...

 ir man keista pasirodė, tikrai gabus žmogus,o gavo mažai, įtartina... o kaip kiti? 

Žinutė parašyta: 2010-07-02 16:50:21 | Nuoroda

Noriu paklausti, ar ką nors po rašinio persodino į kitą vietą rašyt teksto suvokimą? Ir ar taip galima? Nes manęs asmeniškai nepersodino,o vieną draugą iš kito miesto persodino.... pasimečiau...

Žinutė parašyta: 2010-07-04 12:01:52 | Nuoroda

Ar gali persodinti po vienos dalies į kitą vietą? 

Žinutė parašyta: 2010-07-04 14:54:45 | Nuoroda

Kada nec.lt įdėsite vertinimo instrukcijas?

Žinutė parašyta: 2010-07-05 11:52:07 | Nuoroda
sanemis rašė:
pakeleivė rašė:

Luosina neobjektyvus darbu vertinimas ir to nekokybisko darbo dangstymnas is NEC puses

 Gal pasakysiu per daug grubiai, tačiau gyvenimas yra realus ir ne visad rožėmis klotas. 

Egzaminą vertina 4 žmonės, tai negi visi keturi yra buki ir rašo blogus taškus? Kodėl visad reikia kaltinti kitus? Galbūt mokinys pats ne viską padarė, ką galėjo padaryti, galbūt per mažai pasimokėjo, gal per mažai pastangų dėjo, tai kas, kad metiniame turėjo devynis, tai tik skaičius, kuris ne visad mokykloje objektyviai įvertinamas. Lengviausiai kaltinti kitus, tačiau reiktų savęs paklausti - ar aš viską padariau, kad galėčiau kaltinti tik kitus? 

 Aš tai pilnai sutinku. Labai jau didelis skandalas. Ak, kaip aš turėjau 9, gavau mažai. Na pas mus mokykloj tai atitiko pažymiai su balais. Kitose visi dideli balai, dar kitose maži. Manau tie 9 ar 5 nieko nereiškia. Jei mokytojas nekompetetingas ir rašo gerus pažymius už nieką ir tokių tikrai pasitaiko, todėl žmonės per daug pasitiki savo jėgomis ir tada nusivilia, o kiti kaip tik mokytojai spaudžia vis galvoji,kad kažko iki galo neparašei ir panašiai ir gauni daug. Mano manymu  čia ir yra problema. Gal per daug išlepino kai kuriuos su tai pažymiais, o dabar problema su balais, kai vertinami visos Lietuvos mokytojai ir tarp jų pasitaiko griežtesnis.

 

Gal ir yra vertintojų klaidų, žinoma jie irgi žmonės, padaro jų. Bet gal pirmiau apsidairykim aplink, o tada kaltinkim visą pasaulį.

Žinutė parašyta: 2010-07-07 14:28:34 | Nuoroda

Skambinau į mokyklą tai sakė rodo,kad kelia, po pusvalandžio turėtų būt.

Žinutė parašyta: 2010-07-07 18:43:24 | Nuoroda

Pagaliau....

Žinutė parašyta: 2010-07-09 21:32:14 | Nuoroda

Aš irgi noriu į odontologiją

Žinutė parašyta: 2010-07-09 22:44:26 | Nuoroda

Aš tai labai ilgai svajojau apie mediciną. Brolis ten studijuoja tai patarė rinktis odontologiją. Ir šiaip daug kartų pergalvojau ir sumąsčiau,kad odontologija šiek tiek perspektyviau . Jei turi savo kliniką tikrai gali užsidirbti neblogai...

Žinutė parašyta: 2010-07-09 23:04:17 | Nuoroda

Rašiau pirmą KMU. Na manęs turtai netraukia, bet lyginant šias dvi specialybes tiesiog odontologija turėjo daugiau privalumų. O kas dėl mokymosi, tai manęs sunkus mokslas tikrai negąsdina. Per kančias į žvaigždes.

Žinutė parašyta: 2010-07-09 23:19:49 | Nuoroda

Sutinku visiškai su tavim, Giedre ;) Jau tik nereikia kalbėt,kad financai neturi įtakos, tikrai turi, nenoriu būt milijonierė, bet tiesiog, noriu turėt mielą darbą iš kurio dar ir normaliai pragyvent galėčiau ;D žinoma, gal kitiem tai neaktualu, bet man tai svarbu ...

Žinutė parašyta: 2010-07-09 23:43:23 | Nuoroda

O tai kaip tau egzaminai pasisekė? ;)

 

Žinutė parašyta: 2010-07-09 23:55:16 | Nuoroda

O, vaikeli :D tai dar ir egzus panašiai išsilaikėm na į biologiją tai sukištos visos mano viltys, bet net  nežinau ko tikėtis

Žinutė parašyta: 2010-07-10 00:05:06 | Nuoroda

Aš irgi ką žinojau greitai gana, bet paskui kuo ilgiau sėdėjau tuo vis kitaip atrodė :D Šiaip tas egzas ne tiek sunkus, kiek nesuprasi ko iš tavęs nori... Iš kurios pusės reikia rašyt.. na bus matyt iš rezultato ar pataikiau į vertinimo instrukciją :D