Kaip jums pasirode 2010 metu lietuviu kalbos valstybinis egzaminas? Lengvas ar sunkus?
Jei norite diskutuoti forume, turite Užsiregistruoti arba Prisijungti
Vartotojas Pasisakymas
Vartotojas neegzistuoja
Žinutė parašyta: 2010-07-03 22:38:25 | Nuoroda
Deivizs rašė:

jie šiaip buvo protingi ir mokėsi ne dėl pažymio, nebuvo kalikai. O dabar tiesiog buvo objektyviai įvertinti

 Juokinga, kad kiekvienas, gerai besimokantis mokykloje (gaunantis gerus pažymius) yra vadinams "kaliku", o žmogus, besimokantis ketvertais, tačiau iš brandos egzamino surenkantis daugiau negu 70%, vadinamas protingu žmogumi, vos ne genijumi, išryškėjusiu per vieną naktį Pripažinkim faktą, kad lietuvių kalbos egzamine yra per ryškus žmogiškasis faktorius, todėl teisybės čia daug nėra (kalbu apie visus atvejus: ir tuos, kai yra pervertinama, ir tuos, kai nuvertinama) :)

P.S. Tikrai protingas mokinys nebus toks tinginys, kad leis sau gauti tik ketvertus ir penketus

Žinutė parašyta: 2010-07-03 22:43:24 | Nuoroda

Dauguma mokytojų reikalauja daugiau, ir visai to ko nereikia egzaminui.. Kiti, kas suvokia kas yra egzaminas, mokosi tik tai, kas jiems atrodo svarbu. + Daug kam pažymiai nerūpi, nes skaičiukas mokykloje, parašytas pagal vardą neatspindi tikrųjų jo gebėjimų.

Aišku, kitai pusei gal tiesiog pasisekė.
o kalikais pavadinau tuos, kurie tiesiog daug mokosi, įskaitant tai, ko nereikia :)

  • Biologija / VBE 93
  • Chemija / VBE 70
  • Lietuvių kalba (gimtoji) / VBE 89
  • Matematika / VBE 70
Žinutė parašyta: 2010-07-03 22:43:52 | Nuoroda
Erika rašė:
Deivizs rašė:

jie šiaip buvo protingi ir mokėsi ne dėl pažymio, nebuvo kalikai. O dabar tiesiog buvo objektyviai įvertinti

 Juokinga, kad kiekvienas, gerai besimokantis mokykloje (gaunantis gerus pažymius) yra vadinams "kaliku", o žmogus, besimokantis ketvertais, tačiau iš brandos egzamino surenkantis daugiau negu 70%, vadinamas protingu žmogumi, vos ne genijumi, išryškėjusiu per vieną naktį Pripažinkim faktą, kad lietuvių kalbos egzamine yra per ryškus žmogiškasis faktorius, todėl teisybės čia daug nėra (kalbu apie visus atvejus: ir tuos, kai yra pervertinama, ir tuos, kai nuvertinama) :)

P.S. Tikrai protingas mokinys nebus toks tinginys, kad leis sau gauti tik ketvertus ir penketus

 Licejuje zemiausias pazymys buvo berods 85 siais metais. Nori pasakyti juos aplenke sitos negandos ir zmogiskieji faktoriai? Nepiktai as

  • Informacinės technologijos / VBE 80
  • Lietuvių kalba (gimtoji) / VBE 74
  • Matematika / VBE 82
  • Užsienio kalba (anglų) / VBE 100
Žinutė parašyta: 2010-07-03 23:06:37 | Nuoroda

O zirmunu gimnazijoj 15 100tuku. Keista kaip juos aplenkia visos negandos!

  • Informacinės technologijos / VBE 80
  • Lietuvių kalba (gimtoji) / VBE 74
  • Matematika / VBE 82
  • Užsienio kalba (anglų) / VBE 100
Vartotojas neegzistuoja
Žinutė parašyta: 2010-07-03 23:44:24 | Nuoroda
Jelefant rašė:
Erika rašė:
Deivizs rašė:

jie šiaip buvo protingi ir mokėsi ne dėl pažymio, nebuvo kalikai. O dabar tiesiog buvo objektyviai įvertinti

 Juokinga, kad kiekvienas, gerai besimokantis mokykloje (gaunantis gerus pažymius) yra vadinams "kaliku", o žmogus, besimokantis ketvertais, tačiau iš brandos egzamino surenkantis daugiau negu 70%, vadinamas protingu žmogumi, vos ne genijumi, išryškėjusiu per vieną naktį Pripažinkim faktą, kad lietuvių kalbos egzamine yra per ryškus žmogiškasis faktorius, todėl teisybės čia daug nėra (kalbu apie visus atvejus: ir tuos, kai yra pervertinama, ir tuos, kai nuvertinama) :)

P.S. Tikrai protingas mokinys nebus toks tinginys, kad leis sau gauti tik ketvertus ir penketus

 Licejuje zemiausias pazymys buvo berods 85 siais metais. Nori pasakyti juos aplenke sitos negandos ir zmogiskieji faktoriai? Nepiktai as

 Aš savo pasakymo netaikau visiems, laikiusiems lietuvių kalbos egzaminą (šiuo atveju jų buvo virš 20 000 moksleivių). Bet tikrai buvo abejotinų atvejų. Beje, tai, kad kažkas gavo gerą rezultatą, dar nereiškia, kad viskas įvyko teisingai. Noriu pasakyti, kad egzamine labai daug priklauso nuo vertintojo ir tai yra neteisinga. Ir tai neaplenkė nė vieno laikiusio, nes visų darbus tikrino žmonės Tiesiog visa ši sistema neteisinga, manau. Turėtų būti aiškūs klausimai, kur tavo atsakymas arba teisingas, arba ne (kaip daugelyje kitų egzaminų), negali tiek daug priklausyti tiesiog nuo svetimo žmiagus nuomonės O dėl licėjaus... Aš už tai, kad mokykla būtų vertinama ne pagal jos vardą (moksleiviai taip pat), todėl į šį argumenatą net nesigilinsiu :)

Žinutė parašyta: 2010-07-04 01:29:51 | Nuoroda
Deivizs rašė:

Dauguma mokytojų reikalauja daugiau, ir visai to ko nereikia egzaminui.. Kiti, kas suvokia kas yra egzaminas, mokosi tik tai, kas jiems atrodo svarbu. + Daug kam pažymiai nerūpi, nes skaičiukas mokykloje, parašytas pagal vardą neatspindi tikrųjų jo gebėjimų.

Aišku, kitai pusei gal tiesiog pasisekė.
o kalikais pavadinau tuos, kurie tiesiog daug mokosi, įskaitant tai, ko nereikia :)

na čia tai visai apgailėtinas pasisakymas ;) kalbi kalbi, o argumentų nė vieno. paspėlioti ir penkiametis vaikas gali, o tu, juk tu Tas, kuris mokosi tai kas REIKALINGA..tu galvoji, kad žmogus, besimokydamas tai, kas jam nereikalinga, pamiršta tai kas yra svarbu? na čia visai juokinga, visai kaip iš tos scenos kine, per viena ausį įeina, per kitą išeina. argi tu ne tai norėjai pasakyti? oho, juk tu rimtas moksleivis, kuris mokosi tik tai kas reikalinga, savo kalba paremi komedijomis. NUOSTABU!! rašydamas samprotavimo rašinį rėmeisi animaciniais filmukais? tarytum žmogus būtų koks invalidas, kurio seną atmintį nuolatos pakeičia nauja..nežinau kaip tu, bet aš dar dabar atsimenu tą, ka aš mokiausi penktoje, šeštoje ar bet kurioje kitoje klasėje. . Matosi, kad mokykloje kelnes trindavai.  Pažimys pagal varda? o jei tave kas pydaru pavadintu, tu butum pydaras?  jei neturi argumentu, geriau bėk su kamuoliu pažaist.

O vertintojų visokių buna. vieniem vertintojam kokio kaimo atsilikelio rašinys gali pasirodyti labai gražus ir argumentuotas, o kitas rašinys, parašytas 12 metų besimokusio pirmūno, pasirodys nesuprantamas, pilnas tarptautinių žodžių, alegorijų, metaforų..o ką gi vertintojui lieka daryti? nesuprantu - vadinasi rašinys prastos kokybės..štai ir viskas.

Vartotojas neegzistuoja
Žinutė parašyta: 2010-07-04 02:14:47 | Nuoroda

Nesuprantu aš jūsų žmones. Ko čia peikti tuos mokytojus, kuo kaltinti švietimo sistemą? Nematau prasmės. Visi turbūt gerai žinote genijus. Na tuos, kurių niekas nesupranta visuomenėje? Atsiskyrę? Darbai netipiški. Kažkokie paprasta galva nesuprantami? Bet jie nėra blogi. Tik juos reiktų suprasti šiek tiek kitu kampu. Tik tada atsiveria ta vadinamoji tikroji mintis. Šiuo atveju jei prirašėte pakankamai daug tarptautinių sąvokų, alegorijų, garsių žmonių pamąstymų, kurie mažai žinomi - vargu ar kaimo mokytojėlė, kaip jūs minėjot bėgo pasiimti TŽŽ ir žiūrėti ką gali reikšti: "ataraksija", "kontenpliacija" ir t.t. Šiuo atveju neabejoju ir aš persistengiau, galbūt reikėjo parašyti papraščiau, daugiau minėti žinomus vardus, knygas, kurias esam skaitę visi. O ne vos galima būtų pamanyti "iš oro" išraukta literatūrą, kurią velniai žino ar yra kas nors skaitę. Bet jei kai kuriems patinka tai kas netipiška ir netelpa į standartus visada vertėtų suvokti, jog ne visada galite pritapti, ypač jei prakalbom apie egzaminą. Turbūt tokias rašlevas reiktų pateikti netipiškiems žmonėms. Galbūt reikėtų labiau papeikti mokytojus, kurie galėtų sustiprinti standartinius rašinius ir interpretacijas į struktūrą, kuri niekaip neišeitų už egzamino vertinimo ribų. Bet tada vargu ar rimtiems mokytojams būtų įdomu skaityti tipiškas rašliavas. P.s ne pasiguosti norėjau, norėjau nuraminti tuos, kurie išties gerai mokėtės pas mokytoją, o gavot skaudžiai mažai, nevertėtų nuleisti galvos, tik apgalvoti, kad kitą kartą panašiai nenusviltumėt, nes iš klaidų reikia mokytis. Kas iš klaidų nepasimoko - tęsia praeitį. Non progredi est regredi.

Žinutė parašyta: 2010-07-04 02:29:39 | Nuoroda

zinot ka paziurejau cia, kad ir profkei yra geru spec. va dar kalba, kad labiausiai Lietuvoje truksta darbininku :D as zlungantis zmogus akyse :D

Žinutė parašyta: 2010-07-04 11:13:36 | Nuoroda
BnLiFe rašė:

Nesuprantu aš jūsų žmones. Ko čia peikti tuos mokytojus, kuo kaltinti švietimo sistemą? Nematau prasmės. Visi turbūt gerai žinote genijus. Na tuos, kurių niekas nesupranta visuomenėje? Atsiskyrę? Darbai netipiški. Kažkokie paprasta galva nesuprantami? Bet jie nėra blogi. Tik juos reiktų suprasti šiek tiek kitu kampu. Tik tada atsiveria ta vadinamoji tikroji mintis. Šiuo atveju jei prirašėte pakankamai daug tarptautinių sąvokų, alegorijų, garsių žmonių pamąstymų, kurie mažai žinomi - vargu ar kaimo mokytojėlė, kaip jūs minėjot bėgo pasiimti TŽŽ ir žiūrėti ką gali reikšti: "ataraksija", "kontenpliacija" ir t.t. Šiuo atveju neabejoju ir aš persistengiau, galbūt reikėjo parašyti papraščiau, daugiau minėti žinomus vardus, knygas, kurias esam skaitę visi. O ne vos galima būtų pamanyti "iš oro" išraukta literatūrą, kurią velniai žino ar yra kas nors skaitę. Bet jei kai kuriems patinka tai kas netipiška ir netelpa į standartus visada vertėtų suvokti, jog ne visada galite pritapti, ypač jei prakalbom apie egzaminą. Turbūt tokias rašlevas reiktų pateikti netipiškiems žmonėms. Galbūt reikėtų labiau papeikti mokytojus, kurie galėtų sustiprinti standartinius rašinius ir interpretacijas į struktūrą, kuri niekaip neišeitų už egzamino vertinimo ribų. Bet tada vargu ar rimtiems mokytojams būtų įdomu skaityti tipiškas rašliavas. P.s ne pasiguosti norėjau, norėjau nuraminti tuos, kurie išties gerai mokėtės pas mokytoją, o gavot skaudžiai mažai, nevertėtų nuleisti galvos, tik apgalvoti, kad kitą kartą panašiai nenusviltumėt, nes iš klaidų reikia mokytis. Kas iš klaidų nepasimoko - tęsia praeitį. Non progredi est regredi.

Aš nekalbu apie genijus. Kaip manai, kodėl KIEKVIENAIS metais tikrai gabūs mokiniai buna nuvertinti? Dėl tos pačios priežasties, apie kurią aš kalbėjau..galiu papasakoti vieną nutikima mokykloje. vieną kartą mums mokytoja atnešė ištaisytus rašinius. Ir vienas labai gabus klasiokas už rašinį gavo 5 ar 6 neatsimenu. jis priėjo prie mokytojos ir paklausė: "kas mano rašinyje buvo blogai?". ir man labai įstrigo mokytojos atsakymas. ji pasakė: "per daug protingai parašei, nelabai supratau, ką norėjai pasakyti. skaičiau skaičiau vieną, kitą skainį ir niekaip jo nesupratau. bandyk rašyti kuo paprasčiau". jūs supraskit, mokytojai, tai ne mokslininkai, čia jum ne kokia Daujotyte, kad galėtu lengvai sudėtingiausius rašinius suprasti. Juk visi mokiniai rašydami egzaminą, bando parodyti savo intelekta, perdetai pradeda rašyti sudėtingiausius žodžius, kad atrodytu, tarytum tai labai geras darbas. o kodėl ketvertukininkai, kurie neturi nei loginio mąstymo, nei daug žinių gauna aukštus įvertinimus? taigi jie rašo visiem suprantama, paprasta kalba, ir vertintojai tai labai vertina. kitaip neįsivaizduoju, kaip paaiškinti tai, kad kiekvienais metais tikrai gabūs mokiniai gauna tokius žemus įvertinimus. turbūt esat girdėję, kad  vieni kalba : "va, mūsų klasėje tai vieni šimtukai..", o kiti: "o pas mus vien 40-50, o kai kurie visai neišlaiko". taigi kai kurių mokyklų mokytojos žino apie tai ką aš kalbu, ir per keletą metų išmokina rašyti kuo paprasčiau. labiausiai mane pykdo, kad tie ketvertukininkai dar spėja i forumus užeiti ir pasigirti "va mes ce krc parodjem kad mes protyngesni ir kietesni uz kalikus! jie netury loginio mastimo ir tjodel taip blogai islaiko!" absurdas! tie nevykeliai net neįsivaizduoja kokį mąstyma turi žmonės, 12 metų buvę pirmūnais. savo kalba aš nenoriu mokytoju įžeisti, manau dauguma esat skaitę, kokius vertintojus šiais metais pasikvietė taisyti darbus. kiekvienoje mokykloje yra viena nerašyta taisyklė: mokinys turi aplenkti savo mokytoja. mokytojai turetu didžiuotis, tokiais savo mokiniais, tik vat su tuo įvertinimu nulatinės problemos.. na bet patys susimastykit, jei buvot labai nuvertinti, gal tai reiškia, kad esat per daug protingi gyventi šioje šalyje?

Žinutė parašyta: 2010-07-04 11:25:33 | Nuoroda
lauklas rašė:
Aš nekalbu apie genijus. Kaip manai, kodėl KIEKVIENAIS metais tikrai gabūs mokiniai buna nuvertinti? Dėl tos pačios priežasties, apie kurią aš kalbėjau..galiu papasakoti vieną nutikima mokykloje. vieną kartą mums mokytoja atnešė ištaisytus rašinius. Ir vienas labai gabus klasiokas už rašinį gavo 5 ar 6 neatsimenu. jis priėjo prie mokytojos ir paklausė: "kas mano rašinyje buvo blogai?". ir man labai įstrigo mokytojos atsakymas. ji pasakė: "per daug protingai parašei, nelabai supratau, ką norėjai pasakyti. skaičiau skaičiau vieną, kitą skainį ir niekaip jo nesupratau. bandyk rašyti kuo paprasčiau". jūs supraskit, mokytojai, tai ne mokslininkai, čia jum ne kokia Daujotyte, kad galėtu lengvai sudėtingiausius rašinius suprasti. Juk visi mokiniai rašydami egzaminą, bando parodyti savo intelekta, perdetai pradeda rašyti sudėtingiausius žodžius, kad atrodytu, tarytum tai labai geras darbas. o kodėl ketvertukininkai, kurie neturi nei loginio mąstymo, nei daug žinių gauna aukštus įvertinimus? taigi jie rašo visiem suprantama, paprasta kalba, ir vertintojai tai labai vertina. kitaip neįsivaizduoju, kaip paaiškinti tai, kad kiekvienais metais tikrai gabūs mokiniai gauna tokius žemus įvertinimus. turbūt esat girdėję, kad  vieni kalba : "va, mūsų klasėje tai vieni šimtukai..", o kiti: "o pas mus vien 40-50, o kai kurie visai neišlaiko". taigi kai kurių mokyklų mokytojos žino apie tai ką aš kalbu, ir per keletą metų išmokina rašyti kuo paprasčiau. labiausiai mane pykdo, kad tie ketvertukininkai dar spėja i forumus užeiti ir pasigirti "va mes ce krc parodjem kad mes protyngesni ir kietesni uz kalikus! jie netury loginio mastimo ir tjodel taip blogai islaiko!" absurdas! tie nevykeliai net neįsivaizduoja kokį mąstyma turi žmonės, 12 metų buvę pirmūnais. savo kalba aš nenoriu mokytoju įžeisti, manau dauguma esat skaitę, kokius vertintojus šiais metais pasikvietė taisyti darbus. kiekvienoje mokykloje yra viena nerašyta taisyklė: mokinys turi aplenkti savo mokytoja. mokytojai turetu didžiuotis, tokiais savo mokiniais, tik vat su tuo įvertinimu nulatinės problemos.. na bet patys susimastykit, jei buvot labai nuvertinti, gal tai reiškia, kad esat per daug protingi gyventi šioje šalyje?

 Skaiciau ir galvojau, jog kazkas tiesiog perskaite mano mintis ir garsiai eme ir pasake. Absoliuciai pritariu viskam, kas cia buvo issakyta. 

Žinutė parašyta: 2010-07-04 11:45:39 | Nuoroda

eiii žnau kas licejuj gavo mažiau nei 85! tikrai yra žmonių su 70... kas cia per klaidinngi pavyzdžiai

Vartotojas neegzistuoja
Žinutė parašyta: 2010-07-04 12:26:10 | Nuoroda
0_Ann_0 rašė:
lauklas rašė:
Aš nekalbu apie genijus. Kaip manai, kodėl KIEKVIENAIS metais tikrai gabūs mokiniai buna nuvertinti? Dėl tos pačios priežasties, apie kurią aš kalbėjau..galiu papasakoti vieną nutikima mokykloje. vieną kartą mums mokytoja atnešė ištaisytus rašinius. Ir vienas labai gabus klasiokas už rašinį gavo 5 ar 6 neatsimenu. jis priėjo prie mokytojos ir paklausė: "kas mano rašinyje buvo blogai?". ir man labai įstrigo mokytojos atsakymas. ji pasakė: "per daug protingai parašei, nelabai supratau, ką norėjai pasakyti. skaičiau skaičiau vieną, kitą skainį ir niekaip jo nesupratau. bandyk rašyti kuo paprasčiau". jūs supraskit, mokytojai, tai ne mokslininkai, čia jum ne kokia Daujotyte, kad galėtu lengvai sudėtingiausius rašinius suprasti. Juk visi mokiniai rašydami egzaminą, bando parodyti savo intelekta, perdetai pradeda rašyti sudėtingiausius žodžius, kad atrodytu, tarytum tai labai geras darbas. o kodėl ketvertukininkai, kurie neturi nei loginio mąstymo, nei daug žinių gauna aukštus įvertinimus? taigi jie rašo visiem suprantama, paprasta kalba, ir vertintojai tai labai vertina. kitaip neįsivaizduoju, kaip paaiškinti tai, kad kiekvienais metais tikrai gabūs mokiniai gauna tokius žemus įvertinimus. turbūt esat girdėję, kad  vieni kalba : "va, mūsų klasėje tai vieni šimtukai..", o kiti: "o pas mus vien 40-50, o kai kurie visai neišlaiko". taigi kai kurių mokyklų mokytojos žino apie tai ką aš kalbu, ir per keletą metų išmokina rašyti kuo paprasčiau. labiausiai mane pykdo, kad tie ketvertukininkai dar spėja i forumus užeiti ir pasigirti "va mes ce krc parodjem kad mes protyngesni ir kietesni uz kalikus! jie netury loginio mastimo ir tjodel taip blogai islaiko!" absurdas! tie nevykeliai net neįsivaizduoja kokį mąstyma turi žmonės, 12 metų buvę pirmūnais. savo kalba aš nenoriu mokytoju įžeisti, manau dauguma esat skaitę, kokius vertintojus šiais metais pasikvietė taisyti darbus. kiekvienoje mokykloje yra viena nerašyta taisyklė: mokinys turi aplenkti savo mokytoja. mokytojai turetu didžiuotis, tokiais savo mokiniais, tik vat su tuo įvertinimu nulatinės problemos.. na bet patys susimastykit, jei buvot labai nuvertinti, gal tai reiškia, kad esat per daug protingi gyventi šioje šalyje?

 Skaiciau ir galvojau, jog kazkas tiesiog perskaite mano mintis ir garsiai eme ir pasake. Absoliuciai pritariu viskam, kas cia buvo issakyta. 

 Aš taip pat pritariu daugeliui išsakytų minčių.  Bet vis dėlto yra liūdna, kad tu gali būti neįvertintas, nes kažką padarei "per gerai", parašei "per protingai". Absurdas :) Na, bet tikiuosi, kad viskas tik gėrės (taip, žinau, aš optimistė, kas man belieka šiuo atveju) :)

Žinutė parašyta: 2010-07-04 12:31:54 | Nuoroda

Tai protingas/nuovokus mokinys tuo ir turi skirtis nuo eilinio shudmalio,kad jis turi suprasti KA IR KAIP konkrecioje situacijoje rashyt, skirtingai nei eilinis,kuris raso tik taip kaip moka :)

Aukstos materijos skamba tik moksliniame pasaulelyje

  • Istorija / VBE 90
  • Lietuvių kalba (gimtoji) / VBE 80
  • Užsienio kalba (anglų) / VBE 80
Žinutė parašyta: 2010-07-04 12:37:32 | Nuoroda

Ziuriu Ingridele tai gavo 3% :DD

  • Istorija / VBE 69
  • Lietuvių kalba (gimtoji) / VBE 72
  • Užsienio kalba (anglų) / VBE 78
Žinutė parašyta: 2010-07-04 14:01:21 | Nuoroda

Tikrai? Na va, kai kurie ir objektyvius įvertinimus gauna :D

  • Istorija / VBE 100
  • Lietuvių kalba (gimtoji) / VBE 81
  • Užsienio kalba (anglų) / VBE 93
Žinutė parašyta: 2010-07-04 17:55:01 | Nuoroda
0_Ann_0 rašė:
lauklas rašė:
Aš nekalbu apie genijus. Kaip manai, kodėl KIEKVIENAIS metais tikrai gabūs mokiniai buna nuvertinti? Dėl tos pačios priežasties, apie kurią aš kalbėjau..galiu papasakoti vieną nutikima mokykloje. vieną kartą mums mokytoja atnešė ištaisytus rašinius. Ir vienas labai gabus klasiokas už rašinį gavo 5 ar 6 neatsimenu. jis priėjo prie mokytojos ir paklausė: "kas mano rašinyje buvo blogai?". ir man labai įstrigo mokytojos atsakymas. ji pasakė: "per daug protingai parašei, nelabai supratau, ką norėjai pasakyti. skaičiau skaičiau vieną, kitą skainį ir niekaip jo nesupratau. bandyk rašyti kuo paprasčiau". jūs supraskit, mokytojai, tai ne mokslininkai, čia jum ne kokia Daujotyte, kad galėtu lengvai sudėtingiausius rašinius suprasti. Juk visi mokiniai rašydami egzaminą, bando parodyti savo intelekta, perdetai pradeda rašyti sudėtingiausius žodžius, kad atrodytu, tarytum tai labai geras darbas. o kodėl ketvertukininkai, kurie neturi nei loginio mąstymo, nei daug žinių gauna aukštus įvertinimus? taigi jie rašo visiem suprantama, paprasta kalba, ir vertintojai tai labai vertina. kitaip neįsivaizduoju, kaip paaiškinti tai, kad kiekvienais metais tikrai gabūs mokiniai gauna tokius žemus įvertinimus. turbūt esat girdėję, kad  vieni kalba : "va, mūsų klasėje tai vieni šimtukai..", o kiti: "o pas mus vien 40-50, o kai kurie visai neišlaiko". taigi kai kurių mokyklų mokytojos žino apie tai ką aš kalbu, ir per keletą metų išmokina rašyti kuo paprasčiau. labiausiai mane pykdo, kad tie ketvertukininkai dar spėja i forumus užeiti ir pasigirti "va mes ce krc parodjem kad mes protyngesni ir kietesni uz kalikus! jie netury loginio mastimo ir tjodel taip blogai islaiko!" absurdas! tie nevykeliai net neįsivaizduoja kokį mąstyma turi žmonės, 12 metų buvę pirmūnais. savo kalba aš nenoriu mokytoju įžeisti, manau dauguma esat skaitę, kokius vertintojus šiais metais pasikvietė taisyti darbus. kiekvienoje mokykloje yra viena nerašyta taisyklė: mokinys turi aplenkti savo mokytoja. mokytojai turetu didžiuotis, tokiais savo mokiniais, tik vat su tuo įvertinimu nulatinės problemos.. na bet patys susimastykit, jei buvot labai nuvertinti, gal tai reiškia, kad esat per daug protingi gyventi šioje šalyje?

 Skaiciau ir galvojau, jog kazkas tiesiog perskaite mano mintis ir garsiai eme ir pasake. Absoliuciai pritariu viskam, kas cia buvo issakyta. 

 

ir mano tokios pat mintys. 1:1

Autorius:

 

Vartotojas neegzistuoja
Žinutė parašyta: 2010-07-04 19:18:34 | Nuoroda

niekuomet neišsiskirk, būk toks pats kaip ir visi, savo rašinyje minėk Maironį, "Altorių šešėly", Hitlerį ar Staliną (dar geriau, jei juos abu) ir vuolia - už egzą turi 80+. Taip nutiko ir mūsų mokykloje. Nepatikėsit, tačiau B lygio mokinys, kuris yra absoliučiai neraštingas, tačiau įvykdęs mūsų mokytojos nurodymus, gavo 89 balus. O kita panelė, visada turėjusi, ką pasakyti, rašiusi apie Ibelhauptaitę, rėmusis avies paklydelės istorija iš Biblijos, istoriniam kontekstui pasirinkusi Liudviko XV asmenybę ir jo žymiąją frazę "Po manęs - nors ir tvanas" ir kitais įdomiais ir išskirtiniais kontekstais, tegavo 40 balų. Nes netikėjo mūsų mokytoja ir bandė pasirodyti protingesne už kitus, kas, mano manymu, ir turi būti pagrindinis dalykas egzamine. Aišku, stilius taip pat yra svarbus, bet kažin, ar vientisiniais sakiniais mintis reiškiantis abiturientas yra pranašesnis už visus 12 metų stropiai besimokiusias personas. Bet kuo aukštesnis balas šiuo atveju yra daug svarbesnis už principus, todėl ir aš rašiau kuo paprasčiau, rinkaus paprastus kontekstus, kad kuo daugiau žmonių juos žinotų, ir dabar turiu galimybę džiaugtis įvertinimu. Nors man tai atrodo tooookia nesąmonė, kad negaliu..

Žinutė parašyta: 2010-07-04 19:51:47 | Nuoroda
basikom rašė:

niekuomet neišsiskirk, būk toks pats kaip ir visi, savo rašinyje minėk Maironį, "Altorių šešėly", Hitlerį ar Staliną (dar geriau, jei juos abu) ir vuolia - už egzą turi 80+. Taip nutiko ir mūsų mokykloje. Nepatikėsit, tačiau B lygio mokinys, kuris yra absoliučiai neraštingas, tačiau įvykdęs mūsų mokytojos nurodymus, gavo 89 balus. O kita panelė, visada turėjusi, ką pasakyti, rašiusi apie Ibelhauptaitę, rėmusis avies paklydelės istorija iš Biblijos, istoriniam kontekstui pasirinkusi Liudviko XV asmenybę ir jo žymiąją frazę "Po manęs - nors ir tvanas" ir kitais įdomiais ir išskirtiniais kontekstais, tegavo 40 balų. Nes netikėjo mūsų mokytoja ir bandė pasirodyti protingesne už kitus, kas, mano manymu, ir turi būti pagrindinis dalykas egzamine. Aišku, stilius taip pat yra svarbus, bet kažin, ar vientisiniais sakiniais mintis reiškiantis abiturientas yra pranašesnis už visus 12 metų stropiai besimokiusias personas. Bet kuo aukštesnis balas šiuo atveju yra daug svarbesnis už principus, todėl ir aš rašiau kuo paprasčiau, rinkaus paprastus kontekstus, kad kuo daugiau žmonių juos žinotų, ir dabar turiu galimybę džiaugtis įvertinimu. Nors man tai atrodo tooookia nesąmonė, kad negaliu..

 Istoriniai kontekstai yra prasčiau už kultūrinius. Nors tos klasiokės kontekstas iš Biblijos yra liuks:) O apie sakinius tai geriau buvo rašyti kuo ilgesniais sakiniais nes viename sakinyje gali būti tik viena stiliaus klaida :)

  • Istorija / VBE 90
  • Lietuvių kalba (gimtoji) / VBE 92
  • Užsienio kalba (anglų) / VBE 91
Žinutė parašyta: 2010-07-04 22:14:08 | Nuoroda
lauklas rašė:
Deivizs rašė:

Dauguma mokytojų reikalauja daugiau, ir visai to ko nereikia egzaminui.. Kiti, kas suvokia kas yra egzaminas, mokosi tik tai, kas jiems atrodo svarbu. + Daug kam pažymiai nerūpi, nes skaičiukas mokykloje, parašytas pagal vardą neatspindi tikrųjų jo gebėjimų.

Aišku, kitai pusei gal tiesiog pasisekė.
o kalikais pavadinau tuos, kurie tiesiog daug mokosi, įskaitant tai, ko nereikia :)

na čia tai visai apgailėtinas pasisakymas ;) kalbi kalbi, o argumentų nė vieno. paspėlioti ir penkiametis vaikas gali, o tu, juk tu Tas, kuris mokosi tai kas REIKALINGA..tu galvoji, kad žmogus, besimokydamas tai, kas jam nereikalinga, pamiršta tai kas yra svarbu? na čia visai juokinga, visai kaip iš tos scenos kine, per viena ausį įeina, per kitą išeina. argi tu ne tai norėjai pasakyti? oho, juk tu rimtas moksleivis, kuris mokosi tik tai kas reikalinga, savo kalba paremi komedijomis. NUOSTABU!! rašydamas samprotavimo rašinį rėmeisi animaciniais filmukais? tarytum žmogus būtų koks invalidas, kurio seną atmintį nuolatos pakeičia nauja..nežinau kaip tu, bet aš dar dabar atsimenu tą, ka aš mokiausi penktoje, šeštoje ar bet kurioje kitoje klasėje. . Matosi, kad mokykloje kelnes trindavai.  Pažimys pagal varda? o jei tave kas pydaru pavadintu, tu butum pydaras?  jei neturi argumentu, geriau bėk su kamuoliu pažaist.

O vertintojų visokių buna. vieniem vertintojam kokio kaimo atsilikelio rašinys gali pasirodyti labai gražus ir argumentuotas, o kitas rašinys, parašytas 12 metų besimokusio pirmūno, pasirodys nesuprantamas, pilnas tarptautinių žodžių, alegorijų, metaforų..o ką gi vertintojui lieka daryti? nesuprantu - vadinasi rašinys prastos kokybės..štai ir viskas.

 Aš rašiau interpretaciją iš J.Savickio novelės. Ir kadangi gavau 89, tai gana neblogą ir parašiau.

Tiesiog norėjau pasakyti, kad dauguma negali skųstis, kad buvo mokykloje geri mokiniai, o išlaikė egzą prastai, nes dažnai (ne visada) jie mokykloje būna neteisingai įvertinami, nes atsiranda ne objektyvių mokytojų. Iš patirties žinau moksleivių, tarp kitko besimokančių labai gerai olimpiadoms ir netgi respublikinėse olimpiadose užimančių aukštas vietas, besiruošiančius pačius ir kurie turi gyvenime tikslą tapti mokslininkais, tačiau į mokyklą žiūri kreivai, nes joje mokoma tik primityviai , arba egzaminui, o tie kurie savarankiškai patys mokėsi žymiai stipriau tą dalyką namuose visus nuvilia, nes mokykloje mokėsi dvejetais (kadangi mokykla sucks su savo apgailėtinu mokslu) o susižėrė 100ukus :) ..

  • Biologija / VBE 93
  • Chemija / VBE 70
  • Lietuvių kalba (gimtoji) / VBE 89
  • Matematika / VBE 70
Vartotojas neegzistuoja
Žinutė parašyta: 2010-07-04 22:22:15 | Nuoroda

na jei jau mokykla sucks su savo apgailetinu mokslu, tai egzaminas dar labiau :D juk mokykloj egzaminui ir ruosiamasi(11-12 klasej). Tai net nezinau,kazka tu cia keisto snektelejai :D Manau protingas zmogus isnaudotu galimybe dalyvauti pamokose ir pritaikytu zinias egzamine.

Jei norite diskutuoti forume, turite Užsiregistruoti arba Prisijungti Mano temos | Trinti temą | Redaguoti temą