Plyšta stygos.
Jos pjausto pirštus.
Kruvinom rankom
Aš braižau jausmus.
Purvo akordas.
Jis aidi nebyliai.
Širdis neatlaiko
Ir rankos nusvyra.
Ir štai suskambo
Styga vilties.
Nors niekas ja
Niekados netikės.
Raminamai groja
Sielos gama.
Ji tiki laimės
Ir meilės daina.
Suskamba akordai,
Paskutiniai šiandien.
Nutyla stygos
Tik virpa vis vien.
Palieka rankos
Gitaros gaidas.
Negros jau pirštai
Per meilės natas.
Autorius pieniukas
..ROŽĖ užaugo ..ji nebe maža ..ji grožio etalonas..tačiau ne kiekvienas ją gali pamatyti , jausti jos buvimą šalia..kvapą....
ji skaudžiai žeidžia...
Autorius fju :D
rožė užaugo ...užaugo nejausdama , įdurdama su spygliuku kiekvienam,kuris nemoka jos mylėti ir įvertint...
Autorius fju :D
(C) Virginijus Skroblas, Alytaus Adolfo Ramanausko - Vanago vidurinės mokyklos direktorius.
Autorius Agnė.
Cia pateikiami paskutiniojo pakviestojo i tam tikra studiju programa konkursiniai balai.
Uzklausoms pateikti yra skirta tema "Minimalus balai - 2009 (BP)":
www.studijos.lt/busimiems_studentams/for umas/getTopic/27419
I dienorascio komentaruose pateiktas uzklausas nereaguosiu.
Paslauga teikiama iki tol kol man atsibos
Autorius sokoladinis
imetu savo skaiciuokle - vaikiskai padaryta, bet juk asmeniniam vartojimui skirta buvo
rapidshare.de/files/47697551/medicina_kb .rar.html (5 KB)
Autorius sokoladinis
nemaniau kad tai pasitvirtins,tačiau atsikėlus aštunta ryte,diena tampa daug kartų ildesnė:))))
Autorius cibauskytė
Kūryba.
XVIII a. publika nuolat reikalavo naujos muzikos. Kiekvienos bažnytinės šventės proga Vivaldis turėjo sukurti po naują oratoriją ar koncertą. Jis sukūrė 49 operas, daugiausia jų- pagal Venecijos užsakymą. Iš viso liko 500 koncertų bei simfoninių, atliekamų ir šiais laikais, 90 solo bei trio sonatų, daugybę kantatų, motetų, oratorijų. Antonijus Vivaldis garsėjo kaip puikus operų ir koncertų kompozitorius.
Dabar Vivaldis žinomas kaip orkestrinės muzikos kūrėjas. Jam gyvam esant tebuvo išspausdinta apie 40 sonatų ir apie 100 koncertų.
Kaip operų kūrėjas, Vivaldis buvo žinoma sėkmingas savo laikais, per metus kuriais rašė operas- Venecijos teatras pastatė daugiau jo darbų nei kitų kompozitorių (ir jo šlovė neturėjo jokių ribų nei jo mieste ir valstybėje.).
Vivaldi koncertai.
Vivaldžio instrumentiniai darbai, ypač koncertai, turėjo gaivias melodijas, ritminį gyvumą, meistrišką apjungimą solo ir orkestro spalvų. Savo pirmajame išspausdintame
koncertų rinkinyje Vivaldis jau įrodė kad jis visiškai žinąs modernią kryptį link ypatingos muzikinės formos, idiomatinio solo rašymo. Beveik 2 trečdaliai Vivaldžio koncertų yra vienam soliniam instrumentui su orkestru, dažniausiai, aišku, smuikui, bet yra koncertų taip pat ir violončelei, fleitai ir fagotui. Jo orkestras Pieta susidėjo iš 20-25 styginių instrumentų, su vargonais tai pagrindinė grupė, bet į daugely koncertų kviečia fleitas, obojus, ragus ar fagotus.
Vivaldis skiriasi nuo kitų ankstyvųjų kompozitorių tuo, kad Vivaldis buvo pirmasis kompozitorius įvedęs lėtą dalį koncerte tarp 2 Allegro. Jo lėta dalis paprastai lėta, ryški, daininga melodija. Taip pat jis nustatė tarp solo ir tutti tam tikrą dramatinę įtampą, jis tiesiog nedavė solistui kontrastinio pavidalo.
Vivaldžio įtaka.
Visi privalumai Vivaldžio, kaip glaustos temos, formos aiškumas, ritmo gyvybiškumas buvo perduoti kitiems kompozitoriams ir ypač J.S.Bachui. Bachas aranžavo mažiausiai 10 Vivaldžio koncertų, 6 iš jų arfai, 3 vargonams, ir vieną arfai ir styginių orkestrui.
Išvados.
Pagrindiniai A.Vivaldžio muzikos etalonai- kamerinė muzika ir kūriniai, kuriuose smuikas atlieka solo partiją. A.Vivaldis pirmasis įveda koncertą skirtą smuikui ir orkestrui. Tokių koncertų sukurta apie 20, taip pat vienintelis muzikinėje istorijoje koncertas, skirtas 2 mondolinoms ir orkestrui. Kūrybinis palikimas susideda ir iš sonatų smuikui, trio, daug choriniu ir instrumentinių kūrinių, 38 operų. A.Vivaldžio muzikoje dar išlikę ryškūs bruožai senovinės muzikos. A.Vivaldžio kūryba įtakojo ir kitus kompozitorius. J.S.Bachas domėjosi A.Vivaldžio koncertais smuikui. 6 koncertus, skirtus smuikui ir orkestrui, J.S.Bachas perdirbo į koncertus fortepijonui arba vargonams su orkestru. Ilgą laiką jie buvo laikomi net J.S.Bacho kūriniais. A.Vivaldžio kūriniai: operos "Rolandas - netikras beprotis", "Melas- triumfuojantis meilėje", oratorija "Moisėjas- faraonų dievas", 37 kantatos balsui ir basso continuo (it. nepertraukiamas bosas), 14 kantatų balsui ir styginių orkestrui, serenadų, bažnytinės muzikos, 76 sonatas, 465 koncertus, iš jų 49 concerto grosso. A.Vivaldžio ciklinis kūrinys "Metų laikai"- pirmasis toks muzikinis metų kalendorius, po jo sekė "Metų laikai" J.Haidno, P.Čaikovskio.
Autorius xzazasx